Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Устройство на територията"
Адрес: обл. Варна, общ. Аврен, с. Аврен, ул."Йордан Ноев" № 50, п.к. 9135
Код за междуселищно избиране: 05106
Телефон за връзка: 05106/2393, 2710, 2711
Адрес на електронна поща: ut@avren.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Непрекъсваем процес на обслужване
Преглед на заявлението и необходимата документацияДокументи за предоставяне на услугата
Заявление по образец;
Удостоверение за наличие или липса на задължения по чл. 87, ал. 6 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс (ДОПК ) или Националната агенция по приходите;
Становище от органите на МВР;
Съгласуван от общинската администрация технически (работен) проект по част: пътна и временна организация на движението.
Начин на заявяване на услугата
На място в Информационен център
При електронно заявяване на услугата е необходимо средство за електронна идентификация - Квалифициран електронен подпис (КЕП)
Чрез лицензиран пощенски оператор;
Начини за получаване на резултата от услугата
Лично или чрез упълномощено лице от Информационен център
Чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултата от административната услуга;
По електронен път в профила на заявителя в Системата за сигурно електронно връчване.
За услугата се заплаща фиксирана цена на стойност 100.00 лв. / 51.13 €
За заявяване на услугата по електронен път се заплаща такса - 90.00 лв./46.02 €
Банкова сметка на община Аврен
Централна кооперативна банка" АД - клон Варна
IBAN: BG81 CECB 9790 8494 4512 00
BIC: CECBBGSF
Вид плащане: 44 80 01
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път