Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
							Отдел "Устройство на територията"
Адрес: обл. Варна, общ. Аврен, с. Аврен, ул."Йордан Ноев" № 50, п.к. 9135
Код за междуселищно избиране: 05106
Телефон за връзка: 05106/2393, 2710, 2711
Адрес на електронна поща: ut@avren.bg
Работно време: Стандартно работно време, от  08:30 до  17:00, Непрекъсваем процес на обслужване
 
						
						Преглед на заявлението и необходимата документация      
Необходими документи
1.Заявление по образец;
2.Копие на документ за собственост 
3. Три броя от инвестиционния проект в обхват и съдържание, определени с Наредбата по чл.139, ал.5 от ЗУТ на хартиен и електронен носител; 4.Удостоверение за наследници при необходимост (издава се по служебен път);
5. Квитанция  за платена такса.
Заявяване на услугата
·           Лично или чрез упълномощено лице в Информацонен център
·           Чрез лицензиран пощенски оператор.
·           Чрез единен портал за електронни административни услуги на Министерство на електронното управление с квалифициран електронен подпис
Заплащане
За услугата се заплаща при подаване на заявлението.
Начини на получаване
-лично от Информационен център
- чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга;
- по електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване.
 
 
						
					    	
							За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 50.00 лв. / 25.56 €      За заявяване на услугата по електронен път се заплаща такса   45.00лв./23,00 €    
Банкова сметка на община Аврен
 Централна кооперативна банка" АД - клон Варна
IBAN: BG81 CECB 9790 8494 4512 00
BIC: CECBBGSF
Вид плащане: 44 80 01
На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път