Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2079 Издаване на удостоверение за постоянен адрес след подаване на заявление за заявяване или за промяна на постоянен адрес

      Издаване на удостоверение за постоянен адрес след подаване на заявление за заявяване или за промяна на постоянен адрес
  • На основание на:
    • Закон за гражданската регистрация - чл. 95; чл. 98
    • Закон за местните данъци и такси - чл. 110, ал. 1, т. 8
    • Наредба № РД-02-20-6 от 24.04.2012 г. за издаване на удостоверения въз основа на регистъра на населението - чл. 22, ал. 2
    • Наредба № РД-02-20-9 от 21.05.2012 г. за функциониране на Единната система за гражданска регистрация - чл. 138, ал. 1
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Кмет на община
  • Срок за предоставяне:
    • 3 дни
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • 6 месеца
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Кмет на община
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Кмет на община
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    •  

      ЗАЯВЛЕНИЕ ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:

          лично, от родител (за лица под 18 г.) или чрез изрично упълномощено лице, пред длъжностното лице по

      гражданско състояние;

          чрез единен портал за електронни адм. услуги на Държавна агенция„Електронно управление“ с ПИК на НОИ или КЕП, на адрес:

      https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi%20na%20uslugi/obshtinski%20administratsii/unificirani%20uslugi/2079?mId=351&cP=1&q=2079

      НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ: Заявление за постоянен адрес по образец и:

         документ за самоличност и/или нотариално заверено изрично пълномощно;

         документ за собственост на имот, или Документ за ползване на имота за жилищни нужди, включително договор за предоставяне на социална услуга от резидентен тип и договор за настаняване в специализираните институции;

         копие от настанителна заповед – за ползвателите на общинско жилище (по служебен път);

         писмено съгласие на собственик, когато заявителят не е собственик, чрез декларация по образец, подадена лично пред ортана или с нотариална заверка на подписа (по чл.92, ал.3 от ЗГР)

         писмено съгласие на собственика или ползвателя на имота чрез декларация по образец, подадена лично или с нотариална заверка на подписа, когато собственикът или ползвателят на имота живее във фактическо съпружеско съжителство (по чл.92, ал.6 от ЗГР)

         други документи, доказващи собствеността или ползването на имота;

         справка в дирекция МДТБ, относно собственосста на имота /по служебен път/.

      С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА СЕ СНАБДИТЕ КАКТО СЛЕДВА:

         от звеното „Български документи за самоличност“ /БДС/ при ОДМВР/СДВР или РУ към тях по постоянен адрес.

  • Ограничения и условности:
    •  

      ВИЕ МОЖЕ ДА ЗАЯВИТЕ ЖЕЛАНИЕТО СИ ИЗДАДЕНИЯТ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРТИВЕН

      АКТ ДА ПОЛУЧИТЕ:

        лично или  чрез упълномощено лице в Център за административно обслужване;

       чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че  пощенските

      разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни

      документите да бъдат пренасяни за служебни цели.

      Индивидуалният административен акт може да Ви бъде изпратен:

        като вътрешна препоръчана пощенска пратка;

        като вътрешна куриерска пратка;

        като международна препоръчана пощенска пратка.

        по електронен път на електронен адрес:………………………………………………………………………

       

      Идентифицирането на заявителя на електронна услуга става чрез КЕП или ПИК на НОИ.

       

      АКО В ПОСОЧЕНИЯ СРОК НЕ ПОЛУЧИТЕ УДОСТОВЕРЕНИЕТО, ВИЕ МОЖЕТЕ ДА ПОДАДЕТЕ

      СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНА ЛУКОВИТ.

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция " Административно-правно, информационно обслужване и финансово счетоводна дейност""
Адрес: обл. Ловеч, общ. Луковит, гр. Луковит, ул."Възраждане"№73, п.к. 5770
Код за междуселищно избиране: 0697
Телефон за връзка: (0697)5 24 64
Факс: 069752014
Адрес на електронна поща: administration@lukovit.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, обедна почивка от 12:00: до 13:00 / Центъра за административно обслужване работи без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане