Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2080 Съставяне на актове за гражданско състояние на български граждани, които имат актове, съставени в чужбина

      Съставяне на актове за гражданско състояние на български граждани, които имат актове, съставени в чужбина
  • На основание на:
    • Закон за гражданската регистрация - чл. 72, ал. 3, във връзка с; чл. 70, ал. 1
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Кмет на община
  • Срок за предоставяне:
    • 7 дни
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Кмет на община
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Кмет на община
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • ВИЕ ТРЯБВА ДА СЕ ОБЪРНЕТЕ КЪМ:

           лично или чрез упълномощено лице в Център за административно обслужване;

           устно в Центъра за административно обслужване.

           чрез единен портал за електронни адм. услуги на Държавна агенция„Електронно управление“ с ПИК на НОИ или КЕП, на адрес:

      https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi%20na%20uslugi/obshtinski%20administratsii/unificirani%20uslugi/2080?mId=351&cP=1&q=2080

       

      НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ: Заявление по образец и:

        документ за самоличност /лична карта за справка/;

        изрично пълномощно /при необходимост/;

        легализиран и заверен превод на български език на документа за гражданско състояние (раждане, брак, смърт);

        многоезично извлечение от акт за гражданско състояние /Формуляр А, В или С/.

      С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА СЕ СНАБДИТЕ КАКТО СЛЕДВА:

        от звеното „Български документи за самоличност“ /БДС/ при ОДМВР/СДВР или РУ към тях по постоянен адрес;

        оторизирана преводаческа фирма.

      Забележка: Пресъставянето на актовете по гражданско състояние се извършва, както следва:

      1.       За раждане – в общината по постоянен адрес на майката, а ако тя не е български гражданин – в общината         

      по постоянен адрес на бащата;

      2.       За сключен граждански брак – в общината по постоянен адрес на съпруга, а ако той не е български

      гражданин – в общината по постоянен адрес на съпругата;

      3.       За смърт - в общината по постоянен адрес на починалия.

  • Ограничения и условности:
    • ВИЕ МОЖЕ ДА ЗАЯВИТЕ ЖЕЛАНИЕТО СИ, ИЗДАДЕНИЯТ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРАТИВЕН

      АКТ ДА ПОЛУЧИТЕ:

               лично от Център за административно обслужване

               чрез лицензиран пощенски оператор на адрес: ...........................................................................................

      като декларирам, че пощенските разходи са за моя сметка, платими при получаването на акта за

      вътрешни пощенски пратки, и съм съгласен документите да бъдат пренасяни от оператора за

      служебни цели.

      Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:

            като вътрешна препоръчана пощенска пратка

            като вътрешна куриерска пратка

            като международна препоръчана пощенска пратка

            по електронен път на електронен адрес: ……………………………………………………….….  

       

      Идентифицирането на заявителя на електронна услуга става чрез КЕП или ПИК на НОИ.

          

       АКО В ПОСОЧЕНИЯ СРОК НЕ ПОЛУЧИТЕ ДОКУМЕНТА ПО ГРАЖДАНСКО СЪСТОЯНИЕ,

      ВИЕ МОЖЕТЕ ДА ПОДАДЕТЕ СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНА ЛУКОВИТ.

       

       

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция " Административно-правно, информационно обслужване и финансово счетоводна дейност""
Адрес: обл. Ловеч, общ. Луковит, гр. Луковит, ул."Възраждане"№73, п.к. 5770
Код за междуселищно избиране: 0697
Телефон за връзка: (0697)5 24 64
Факс: 069752014
Адрес на електронна поща: administration@lukovit.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, обедна почивка от 12:00: до 13:00 / Центъра за административно обслужване работи без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане