Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2053 Припознаване на дете

      Припознаване на дете
  • На основание на:
    • Семеен кодекс - чл. 65
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Кмет на община
  • Срок за предоставяне:
    • 3 месеца
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • До промяна в обстоятелствата
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Кмет на община
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Кмет на община
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • ЗАЯВЛЕНИЕТО ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:

            лично в Център за административно обслужване;

            чрез единен портал за електронни адм. услуги на Държавна агенция„Електронно управление“ с ПИК на НОИ или КЕП , на адрес: https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi%20na%20uslugi/obshtinski%20administratsii/unificirani%20uslugi/2053?mId=351&cP=1&q=2053

       

      НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ: Заявление по образец и:

           документ за самоличност /лична карта за справка/;

           декларация за припознаване /нотариално заверена/ или заявление за припознаване.

      С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА СЕ СНАБДИТЕ КАКТО СЛЕДВА:

           от звеното „Български документи за самоличност“ /БДС/ при ОДМВР/СДВР или РУ към тях по постоянен адрес;

           нотариус;

           общинска администрация Луковит.

  • Ограничения и условности:
    • ВИЕ МОЖЕ ДА ЗАЯВИТЕ ЖЕЛАНИЕТО СИ, ИЗДАДЕНИЯТ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРАТИВЕН АКТ ДА ПОЛУЧИТЕ:

            лично от Център за административно обслужване

            чрез лицензиран пощенски оператор на адрес: ..................................................................

      като декларирам, че пощенските разходи са за моя сметка, платими при получаването на акта за вътреши пощенски пратки, и съм съгласен документите да бъдат пренасяни от оператора за служебни цели. Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:

            като вътрешна препоръчана пощенска пратка

            като вътрешна куриерска пратка

            като международна препоръчана пощенска пратка

            по електронен път на електронен адрес: …………………….………………………….….      

       

      Идентифицирането на заявителя на електронна услуга става чрез КЕП или ПИК на НОИ.

       

      АКО В ПОСОЧЕНИЯ СРОК НЕ ВИ УВЕДОМИМ ЗА ЗАЯВЕНАТА АДМИНИСТРАТИВНА УСЛУГА, ВИЕ МОЖЕТЕ ДА ПОДАДЕТЕ СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНА ЛУКОВИТ.

       

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция " Административно-правно, информационно обслужване и финансово счетоводна дейност""
Адрес: обл. Ловеч, общ. Луковит, гр. Луковит, ул."Възраждане"№73, п.к. 5770
Код за междуселищно избиране: 0697
Телефон за връзка: (0697)5 24 64
Факс: 069752014
Адрес на електронна поща: administration@lukovit.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, обедна почивка от 12:00: до 13:00 / Центъра за административно обслужване работи без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане