Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2012 Издаване на карта за безплатно паркиране на МПС, обслужващо хора с трайни увреждания, и за използване на улеснения при паркиране

      Картата за паркиране на местата, определени за превозните средства, обслужващи хора с трайни увреждания и използване на улеснения при паркиране, се издава от кмета на съответната община или оправомощено от него длъжностно лице. Картата е валидна на територията на цялата страна.
  • На основание на:
    • Закон за движението по пътищата - чл. 99а
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Кмет на община
  • Срок за предоставяне:
    • 14дни
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • Срок на предоставеното експертно решение на ТЕЛК
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Кмет на община
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Кмет на община
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • Заявление за издаване на карта за безплатно паркиране на МПС, обслужващо хора с трайни увреждания, и за използване на улеснения при паркиране ,

      МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:

          Лично или чрез упълномощено лице в Център за

      административно обслужване;

          чрез единен портал за електронни адм. услуги на Държавна агенция „Електронно управление“ с КЕП или ПИК на НОИ на адрес:

      https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi%20na%20uslugi/obshtinski%20administratsii/unificirani%20uslugi/2012?mId=351&cP=1&q=2012

        

       

       

      НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ:   

      Заявление  по образец  и:

                      Копие от решението на ТЕЛК за освидетелстване на трайно намалената работоспособност. ;

                      Копие от лична карта (сверява се оригинала при подаване на документите);

                      Актуална цветна снимка 1 бр.;

                      Копие от нотариално заверено пълномощно, в случай че заявлението не се подава от лицето с увреждания (сверява се оригинала при подаване на документите;

                    

  • Ограничения и условности:
    •  

      НИЕ ЩЕ ВИ ПРЕДОСТАВИМ КАРТАТА ЗА ПАРКИРАНЕ НА ХОРА С УВРЕЖДАНИЯ  В СРОК:

              14 дни

       

      КАРТАТА ЗА ПАРКИРАНЕ НА ХОРА С УВРЕЖДАНИЯ ЩЕ ПОЛУЧИТЕ ОТ СЛУЖИТЕЛ В ЦЕНТЪРА ЗА АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ.

      АКО В ПОСОЧЕНИЯ СРОК НЕ ПОЛУЧИТЕ КАРТАТА ЗА ХОРА С УВРЕЖДАНИЯ, ВИЕ МОЖЕТЕ ДА ПОДАДЕТЕ СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНАТА.       

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция " Административно-правно, информационно обслужване и финансово счетоводна дейност""
Адрес: обл. Ловеч, общ. Луковит, гр. Луковит, ул."Възраждане"№73, п.к. 5770
Код за междуселищно избиране: 0697
Телефон за връзка: (0697)5 24 64
Факс: 069752014
Адрес на електронна поща: administration@lukovit.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, обедна почивка от 12:00: до 13:00 / Центъра за административно обслужване работи без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане