Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2076 Издаване на удостоверение за раждане - дубликат

      Издаване на удостоверение за раждане - дубликат
  • На основание на:
    • Закон за гражданската регистрация - чл. 88, ал. 1, т. 1, във връзка с; чл. 40, ал. 1
    • Закон за местните данъци и такси - чл. 110, ал. 1, т. 4
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Кмет на община
  • Срок за предоставяне:
    • 3 дни
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • безсрочен/до промяна в обстоятелствата
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Кмет на община
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Кмет на община
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • Съгласно разпоредбите на Административнопроцесуалния кодекс.

       

       

  • Ограничения и условности:
    • Кой може да заяви услугата:

      • Лице, за което се отнася удостоверението, неговите родители или законните му представители.
      • Лице, което черпи права от акта за раждане или от издаването на удостоверението за раждане, при наличието на предпоставки за представяне на официални документи по Граждански процесуален Кодекс и Наказателно-процесуален кодекс.
      • Лице, за което е издадено удостоверение по Административно процесуален кодекс за снабдяване с документи от държавни органи.
      • Друга община или държавен орган, когато това е свързано с административното обслужване на лицата, вписани в акта, както и по искане на съда, прокурора и органите на досъдебното производство.

      Възможни начини за заявяване:

      • Лично или чрез изрично упълномощено лице в Център за административно обслужване;
      • Устно в Център за административно обслужване;
      • Чрез единен портал за електронни адм. услуги на Министерство на електронното управление с ПИК на НОИ или КЕП, на адрес:
        https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi%20na%20uslugi/obshtinski%20administratsii/unificirani%20uslugi/2076?mId=351&cP=1&q=2076
      • Чрез портала за електронни административни услуги в интернет страницата на община Луковит с КЕП, на адрес:

                 https://auslugi.com/public/home/lukovit/index

      Резултатът от административната услуга се получава по един от следните начини:

      • Лично или  чрез упълномощено лице в Център за административно обслужване;
      • Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че  пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски  пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.

      Индивидуалният административен акт може да бъде изпратен:

      • като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
      • като вътрешна куриерска пратка;
      • като международна препоръчана пощенска пратка;
      • по електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване.

      Идентифицирането на заявителя на електронна услуга става чрез: КЕП или ПИК на НОИ.

      АКО В ПОСОЧЕНИЯ СРОК НЕ ПОЛУЧИТЕ УДОСТОВЕРЕНИЕТО, ВИЕ МОЖЕТЕ ДА ПОДАДЕТЕ СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНА ЛУКОВИТ.

       

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция " Административно-правно, информационно обслужване и финансово счетоводна дейност""
Адрес: обл. Ловеч, общ. Луковит, гр. Луковит, ул."Възраждане"№73, п.к. 5770
Код за междуселищно избиране: 0697
Телефон за връзка: (0697)5 24 64
Факс: 069752014
Адрес на електронна поща: administration@lukovit.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, обедна почивка от 12:00: до 13:00 / Центъра за административно обслужване работи без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане