Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2393 Издаване на удостоверение за данъчна оценка на право на строеж

      Издаване на удостоверение за данъчна оценка на право на строеж
  • На основание на:
    • Приложение 2 от Закон за местните данъци и такси - чл. 3, ал. 2
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Орган по приходите Дирекция МДТБ
  • Срок за предоставяне:
    • 14 дни
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • Издадените до 30.06. на текущата година удостоверения са валидни до тази дата, а издадените след 30.06. удостоверения - до края на годината. Когато данъчните задължения за имота са платени за цялата година и това обстоятелство е вписано в удостоверението, то е валидно до края на текущата година, независимо от датата на издаването му. Удостоверенията за данъчна оценка за незастроени земеделски земи са валидни до края на текущата година.
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Орган по приходите Дирекция МДТБ
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Кмет на община
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • Искане за издаване на удостоверение за данъчна оценка на  право на строеж се подава от лице, на което такъв документ е необходим или от упълномощен представител.Срокът за издаване на документа тече от момента на внасяне на дължимата такса. Изготвеното удостоверение  се връчва в съответния срок в зависимост от платената такса.На архивен екземпляр клиентът следва да впише име и фамилия и дата на получаване на документа. Подаването на искането за издаване на удостоверение се извършва на гише в Салон за обслужване на клиенти в сградата на Община Луковит, по пощата, на имейл или чрез Система за сигурно електронно връчване.Изготвеният документ може да се получи лично или от упълномощено лице от гише в Салон за обслужване на клиенти в Дирекцията, чрез лицензиран пощенски оператор или чрез Система за сигурно електронно връчване, подписано с КЕП.Издаденото удостоверение може да бъде обжалвано в 14-дневен срок от връчването му чрез органът по приходите, който го е издал, до Директора на дирекция Приходи от местни данъци и такси.Отказът да се издаде удостоверението се съобщава в 7-дневен срок.Непроизнасянето в срок по искането за издаване на удостоверението се смята за мълчалив отказ.Отказът за издаване на документ се обжалва в 14-дневен срок от съобщаването му пред директора на дирекцията.Мълчаливият отказ може да бъде обжалван пред директора на дирекцията след изтичането на срока за издаването му.Пред директора на дирекцията може да бъде оспорено и съдържанието на удостоверението както от задълженото лице, което изисква издаването му, така и от всяко заинтересовано лице в 14-дневен срок от узнаването му.

  • Ограничения и условности:
    • При получаване на изготвеното удостоверение следва клиентът да представи документ за самоличност и пълномощно от правоимащия, ако не се явява лично.Наличието на платена такса е условие за отчитане на срока за издаване.Идентифицирането на заявителя на електронна услуга става чрез КЕП или ПИК на НОИ.

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Местни данъци, такси и бюджет"
Адрес: обл. Ловеч, общ. Луковит, гр. Луковит, УЛ."Възраждане"№73, п.к. 5570
Код за междуселищно избиране: 0697
Телефон за връзка: (0697)5 24 64 в.135
Факс: 069752014
Адрес на електронна поща: administration@lukovit.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, обедна почивка от 12:00 до 13:00
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инструкции Образци Заплащане