Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Проекти и инвестиции, ТСУ и координация и контрол"
Адрес: обл. Шумен, общ. Венец, с. Венец, село Венец, ул.Кирил и Методий" №24, п.к. 9751
Код за междуселищно избиране: 05343
Телефон за връзка: 05343 21-90
Факс: 05343 89-80
Адрес на електронна поща: obs.vn@abv.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 16:30, Обедна почивка на общинската администрация 12:00ч. до 12:30ч. Работно време на Център за административно обслужване от 08:00ч. до 16:30ч., без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
ЗАЯВЯВАНЕ НА УСЛУГААдминистративната услуга се предоставя от:
Дирекция “Проекти и инвестиции”, „Териториално и селищно устройство ”и „Координация и контрол”
За прием на документи и информация за услугата:
Служителите в Център за услуги и информация на гражданите; с. Венец, ул.„Кирил и Методий” №24, партер
Адрес: община Венец, с. Венец, .„Кирил и Методий” №24, партер, в сградата на община Венец.
Ел. поща: obs_vn@abv.bg
Тел.за връзка:05343/21-90;
Факс: 05343/8980
Работно време: от 08:00 до 16:30 часа без прекъсване
Необходими документи за предоставяне на услугата:
Заявление по образец;
Документ за самоличност (лична карта);
Пълномощно, когато декларацията се подава от лице, различно от данъчно задълженото.
· Документ за собственост/Отстъпено право на строеж;
· Скица по действащия план № ………………………….… от…………г./По служебен път/
Документ за платена такса.
Процедура по предоставяне на услугата:
· Проверка (преглед) на попълненото искане и приложените документи.
· Регистриране на искането и предоставяне на клиента на входящ номер;
· Пренасочване на преписката към Дирекция “Проекти и инвестиции”, „Териториално и селищно устройство ”и „Координация и контрол“;
· Извършване на проверка по градоустройствените планове и приложената документация;
· Изготвяне и подписване на удостоверението, че имота е или не е идентичен (или за констатирани факти по устройство на територията)
Получаване на документа по избран от заявителя начин.
Информация за предоставяне на услугата:
Услугата се предоставя по електронен път на Ниво 2.
Образец на заявлението може да намерите на интернет адрес: http://www.venets.bg
Заявителят е длъжен да предостави телефон, факс или адрес за електронна поща, ако разполага с такива.
Начини на заявяване на услугата:
Лично или чрез упълномощено лице, с нотариално заверено пълномощно, в Центъра за услуги и информация на гражданите,с подаване на писмено заявление по образец;
Устно, като се отразяват в протокол, който се подписва от заявителя и от длъжностното лице, което го е съставило;
· чрез лицензиран пощенски оператор;
· по факс: 05343/8980 ;
ИЗПЪЛНЕНИЕ НА УСЛУГАНачини на получаване на издадения индивидуален административен акт:
Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за услуги и информация на гражданите.
Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и е съм съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:
ü като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
ü като вътрешна куриерска пратка;
ü като международна препоръчана пощенска пратка;
Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
· До промяна на план, кадастралната карта, собствеността или други обстоятелства
Цена за предоставяне на административната услуга:
- За физически лица – 10.00 лв.
- За юридически лица и ЕТ – 30.00 лв.
* Освобождават се от такси за технически услуги държавните и общинските органи, организациите на бюджетна издръжка и Българският Червен кръст;
Начин на плащане:
На гише „Каса” в Център за услуги и информация на гражданите;
По банкова сметка:
· IBAN: BG14DEMI92408400038510
· BIC: DEMIBGSF
· БАНКА: „ТЪРГОВСКА БАНКА Д” АД офис с. Венец
Кодът за вида плащане е: 448001
Срок на изпълнение:
5 работни дни
Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставяне на услугата:
Кмет на община Венец.
Орган, пред който се обжалва индивидуалния административен акт:
Административен съд по местонахождението на имота.
Ред и срок за обжалване:
Редът и сроковете за обжалване са съгласно чл.213 от Закона за устройство на територията.
ПРИ НЕСПАЗВАНЕ НА ПОСОЧЕНИЯ СРОК ИЛИ ДРУГИ НЕРЕДНОСТИ ВЪВ ВРЪЗКА С ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ЗАЯВЕНАТА ОТ ВАС АДМИНИСТРАТИВНА УСЛУГА, ВИЕ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНА ВЕНЕЦ.
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 10 лв.
- За Физически лица – 10.00 лв.;
- За Юридически лица и ЕТ – 30.00 лв.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой