Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Административен"
Адрес: обл. Хасково, общ. Хасково, гр. Хасково, пл. "Общински" № 1, п.к. 6300
Код за междуселищно избиране: 038
Телефон за връзка: (038)603 414
Адрес на електронна поща: delovodstvo@haskovo.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Центърът за административно обслужване работи без прекъсване.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Административната услуга се предоставя от:Дирекция "Икономика и стопански дейности, управление на общинска собственост"
За прием на документи и информация за услугата:Център за административно обслужване
Адрес: гр. Хасково, ПК 6300, пл. „Общински“ № 1
Тел.: 038/603 384
Работно време: от 08:30 до 17:00 часа без прекъсване.
Необходими документи за предоставяне на услугата:
- Заявление (по образец);
- Пълномощно (ако заявлението се подава от упълномощено лице);
- Списък с данни на водачите, които ще осъществяват таксиметров превоз на пътници (в случай, че таксиметровият превоз на пътници се извършва от водачи, извършващи дейността за своя сметка, от името на регистриран търговец) - приложение № 4б
- Фискална бележка от таксиметровия апарат за всеки отделен автомобил.
Забележка: Данъкът върху таксиметров превоз на пътници се заплаща за срока на валидност на разрешението.
Начини на заявяване на услугата:
- на гише в Център за административно обслужване;
- устно, като се отразяват в протокол, който се подписва от заявителя и от длъжностното лице, което го е съставило;
- чрез лицензиран пощенски оператор на адрес: гр. Хасково, ПК 6300, пл. „Общински“ № 1;
- на електронна поща със заявление подписано с електронен подпис: kmet@haskovo.bg;
- чрез Единен портал за достъп до електронни административни услуги: www.egov.bg;
- чрез Системата за сигурно електронно връчване*: https://edelivery.egov.bg/;
*При подаване чрез Системата за сигурно електронно връчване е необходимо да имате предварителна регистрация.
Информация за предоставяне на услугата по електронен път:
- Услугата се предоставя по електронен път на Ниво 3;
- Образец на електронното заявление може да намерите на интернет адрес: www.haskovo.bg, Раздел „Административно обслужване“/ „Търговия, Туризъм, Транспорт“.
- Услугата е първична1;
- Заявлението подадено по електронен път задължително се подписва с квалифициран електронен подпис (КЕП);
1 („Първична услуга“ е административна услуга, която се осъществява в рамките на една администрация като единен процес, започващ със заявление за услугата и приключващ с предоставяне на услугата или постановяване на отказ.);
Средства за електронна идентификацияНиво на осигуреност - високо;
Средство за идентификация – Квалифициран електронен подпис (КЕП)
Начин на получаване на резултата от услугата:
- Лично или чрез упълномощено лице на гише в Център за административно обслужване;
- Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка и е съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт може да бъде изпратен:
- като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
- като вътрешна куриерска пратка;
- като международна препоръчана пощенска пратка;
Наредба № 34 от 1999 г. за таксиметров превоз на пътници
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 20 лв.
- 20,00лв. за комплект холограмни стикери за таксиметров превоз
Забележка: При повторно издаване на разрешение, без прекъсване в рамките на календарната година, таксата за стикери не се дължи.
Банкова сметка и код за плащане:
ОББ АД
IBAN: BG 03 UBBS 8155 8420 0001 07
BIC: UBBSBGSF
Код за плащане: 448007
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път