Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2068 Издаване на превозен билет за транспортиране на добита дървесина извън горските територии

      Превозният билет удостоверява законното транспортиране на описаната в него дървесина от мястото на натоварване до посоченото място на доставка в срок до 12 часа, считано от момента на издаването му. Той удостоверява и законния произход на описаната в него дървесина, когато същата се намира складирана на посоченото в билета място на доставка и задължително се съхранява до окончателната преработка на дървесината, но за срок не по-малък от три години.
  • На основание на:
    • Закон за горите - чл. 211, ал. 4
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Кмет на община
  • Срок за предоставяне:
    • 14 дни
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Кмет на община
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • ЗАЯВЛЕНИЕТО ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:

          лично или чрез изрично упълномощено лице в  Център за административно обслужване.

          устно в центъра за административно обслужване.

         чрез единен портал за електронни административни услуги на ДАЕУ с КЕП или ПИК на НОИ  на адрес: https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi+na+uslugi/obshtinski+administratsii/unificirani+uslugi/2068

         

       НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ:  Заявление по образец

        Ограничения и условности:

      НИЕ ЩЕ ВИ ИЗДАДЕМ ПРЕВОЗНИЯ БИЛЕТ В МОМЕНТА, СЛЕД КАТО ПРИДОБИТАТА ДЪРВЕСИНА БЪДЕ ИЗМЕРЕНА, КУБИРАНА И МАРКИРАНА.

  • Ограничения и условности:
    • НИЕ ЩЕ ВИ ПРЕДОСТАВИМ УДОСТОВЕРЕНИЕТО В СРОК:

             14 работни дни

       

      ВИЕ МОЖЕ ДА ЗАЯВИТЕ ЖЕЛАНИЕТО СИ ИЗДАДЕНИЯТ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРТИВЕН АКТ ДА ПОЛУЧИТЕ:

       - лично или  чрез изрично упълномощено лице в  Център за административно обслужване.

        - чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че  пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски  пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели .

       

      Индивидуалният административен акт може да Ви бъде изпратен:

        - като вътрешна препоръчана пощенска пратка;

        - като вътрешна куриерска пратка;

        - като международна препоръчана пощенска пратка.

       

      Идентифицирането на заявителя на електронна услуга става чрез КЕП или ПИК на НОИ.

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция " Административно-правно, информационно обслужване и финансово счетоводна дейност""
Адрес: обл. Ловеч, общ. Луковит, гр. Луковит, ул."Възраждане"№73, п.к. 5770
Код за междуселищно избиране: 0697
Телефон за връзка: (0697)5 24 64
Факс: 069752014
Адрес на електронна поща: administration@lukovit.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, обедна почивка от 12:00: до 13:00 / Центъра за административно обслужване работи без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инструкции Нормативна уредба Заплащане