Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2006 Измерване, кубиране и маркиране на дървесина, добита извън горския фонд

      Измерване, кубиране и маркиране на дървесина, добита извън горския фонд
  • На основание на:
    • Правилник за прилагане на Закона за горите - чл. 131
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Кмет на община
  • Срок за предоставяне:
    • 30 работни дни
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • ЗАЯВЛЕНИЕТО ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:

          лично или чрез изрично упълномощено лице в  Център за административно обслужване.

         устно в центъра за административно обслужване.

         чрез единен портал за електронни административни услуги на ДАЕУ с КЕП или ПИК на НОИ  на адрес: https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi+na+uslugi/obshtinski+administratsii/unificirani+uslugi/2006

       

       НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ:

            Документ за собственост 

            Решение на Поземлена комисия

           Актуална скица на имота

           Удостоверение за наследници

           В случай, че заявлението се подава от пълномощник: Пълномощно.

       

  • Ограничения и условности:
    •  

      НИЕ ЩЕ ВИ ПРЕДОСТАВИМ УДОСТОВЕРЕНИЕТО В СРОК:

             30 работни дни

       

      ВИЕ МОЖЕ ДА ЗАЯВИТЕ ЖЕЛАНИЕТО СИ ИЗДАДЕНИЯТ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРТИВЕН АКТ ДА ПОЛУЧИТЕ:

        лично или  чрез изрично упълномощено лице в  Център за административно обслужване.

        чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че  пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски  пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.

       

      Индивидуалният административен акт може да Ви бъде изпратен:

       - като вътрешна препоръчана пощенска пратка;

       -  като вътрешна куриерска пратка;

       - като международна препоръчана пощенска пратка.

       

      Идентифицирането на заявителя на електронната услуга става чрез КЕП или ПИК на НОИ

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция " Административно-правно, информационно обслужване и финансово счетоводна дейност""
Адрес: обл. Ловеч, общ. Луковит, гр. Луковит, ул."Възраждане"№73, п.к. 5770
Код за междуселищно избиране: 0697
Телефон за връзка: (0697)5 24 64
Факс: 069752014
Адрес на електронна поща: administration@lukovit.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, обедна почивка от 12:00: до 13:00 / Центъра за административно обслужване работи без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане