Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция " Административно-правно, информационно обслужване и финансово счетоводна дейност""
Адрес: обл. Ловеч, общ. Луковит, гр. Луковит, ул."Възраждане"№73, п.к. 5770
Код за междуселищно избиране: 0697
Телефон за връзка: (0697)5 24 64
Факс: 069752014
Адрес на електронна поща: administration@lukovit.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, обедна почивка от 12:00: до 13:00 /
Центъра за административно обслужване работи без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Процедура по издаване на документСобственика или упълномощено лице подават заявление и прилагат следните документи:
- Документ за собственост;
- Актуална скица на имота;
- Удостоверение за наследници;
- Нотариално заверено пълномощно
- Документ от РИОСВ – Плевен, удостоверяващ дали имота попада в границите на защитени територии по смисъла на ЗЗТ /Закона за защитените територии/ , както и в границите на защитените зони по смисъла на ЗБР /Закона за биологичното разнообразие/
Ниво на осигуреност
Високо
Средства на електронна идентификация
КЕП или ПИК на НОИ
Закон за опазване на селскостопанското имущество
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 5 лв.ВИЕ ТРЯБВА ДА ЗАПЛАТИТЕ:
5.00 лв. – за услугата
НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ:
На гише „Каса“ в Център за административно обслужване.
По банкова сметка:
IBAN: BG58STSA93008450103800
BIC: STSABGSF
Банка: ДСК ЕАД- клон Луковит
Кодът за вида плащане е: 448007
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път