Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2086 Издаване на разрешение за отсичане и изкореняване до 5 дървета и до 1 дка лозя в селскостопанските земи

      Издаване на разрешение за отсичане и изкореняване до 5 дървета и до 1 дка лозя в селскостопанските земи
  • На основание на:
    • Закон за опазване на селскостопанското имущество - чл. 32, ал. 2
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Кмет на община
  • Срок за предоставяне:
    • 1 месец
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • до края на календарната година, в която е издадено разрешителното
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Кмет на община
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • ЗАЯВЛЕНИЕ ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:

      • лично или чрез изрично упълномощено лице в  Център за административно обслужване.
      • устно в центъра за административно обслужване.
      • чрез единен портал за електронни адм инистративните услуги на ДАЕУс КЕП или ПИК на НОИ на адрес: https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi+na+uslugi/obshtinski+administratsii/unificirani+uslugi/2086

       НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ:

      • Заявление по образец;
      • Документ за собственост;
      • Актуална скица на имота;
      • Удостоверение за наследници / при КАО удостоверението се издава по служебен път/;
      • Документ от РИОСВ – Плевен, удостоверяващ дали имота попада в границите на защитени територии по смисъла на ЗЗТ /Закона за защитените територии/ , както и в границите на защитените зони  по смисъла на ЗБР /Закона за биологичното разнообразие/;
      • Нотариално заверено изрично пълномощно.
  • Ограничения и условности:
    •  НИЕ ЩЕ ВИ ПРЕДОСТАВИМ РАЗРЕШЕНИЕТО В СРОК:

         1 месец

      ВИЕ МОЖЕ ДА ЗАЯВИТЕ ЖЕЛАНИЕТО СИ ИЗДАДЕНИЯТ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРАТИВЕН АКТ ДА ПОЛУЧИТЕ:

      • лично или  чрез изрично упълномощено лице в  Център за административно обслужване.
      • чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че  пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски  пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.

       Индивидуалният административен акт може да Ви бъде изпратен:

      • като вътрешна препоръчана пощенска пратка
      • като вътрешна куриерска пратка
      • като международна препоръчана пощенска пратка
      • по електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване.

      Идентифицирането на заявителя на електронна услуга става чрез КЕП или ПИК на НОИ

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция " Административно-правно, информационно обслужване и финансово счетоводна дейност""
Адрес: обл. Ловеч, общ. Луковит, гр. Луковит, ул."Възраждане"№73, п.к. 5770
Код за междуселищно избиране: 0697
Телефон за връзка: (0697)5 24 64
Факс: 069752014
Адрес на електронна поща: administration@lukovit.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, обедна почивка от 12:00: до 13:00 / Центъра за административно обслужване работи без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане