Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно и информационно обслужване"
Адрес: обл. Габрово, общ. Севлиево, гр. Севлиево, Севлиево пл."Свобода" № 1, п.к. 5400
Код за междуселищно избиране: 0675
Телефон за връзка: Стационарни, на цената на един градски разговор: 0675/396 122; 0675/396 132, Мобилен, цена според тарифата на съответния оператор: 0878621312
Адрес на електронна поща: delovodstvo@sevlievo.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Центърът за административно обслужване работи без прекъсване.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Искане / ЗаявлениеПодаване на искане / заявление.
Необходими документи
- Заявление за разрешение за удължено работно време при откриване на обект или заявяване промяна на работно време на обекта по образец
- Копие от документ, удостоверяващ основанието, на което лицето извършва търговска дейност, документ за собственост или договор за наем
- Копие на удостоверение за утвърдена категория или временно удостоверение за открита процедура по категоризиране на туристически обекти по Закона за туризма, или копие от лиценз на Държавната комисия по хазарта
- Копие на протокол от акредитирана лаборатория, удостоверяващ спазването на еквивалентните нива на шума, измерен в и около обекта в нощния период от 23.00 до 07.00 часа, издаден до 3 месеца преди подаване на заявлението – с изключение на заведения за хранене, разположени на територията на бензиностанции (становище на РЗИ - Габрово по чл.16б, ал. 2 от Закона за защита от шума в околната среда относно спазване на граничните стойности на показателите за шум)
- Копие от договор за охрана: за барове с нощен режим на работа и дискотеки, по смисъла на Закона за туризма – договор за физическа охрана с търговци, лицензирани за извършване на частна охранителна дейност; за всички останали обекти – договор за охрана чрез СОТ с лицензирана охранителна фирма
- Съгласие от Общото събрание на етажната собственост, в случай че обектът – заведение за хранене и развлечение, за който се иска издаване на разрешение за удължено работно време, се намира в сграда в режим на етажна собственост с имоти за жилищни нужди.
Начин на получаване на резултата от услугата· Лично от звеното за административно обслужване.
· Чрез лицензиран пощенски оператор, като декларирам, че пощенските разходи са за моя сметка, платими при получаването на акта за вътрешни пощенски пратки, и съм съгласен документите да бъдат пренасяни от оператора за служебни цели. Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:
- като вътрешна препоръчана пощенска пратка
- като вътрешна куриерска пратка
- като международна препоръчана пощенска пратка
· Чрез профил в Системата за сигурно електронно връчване
Методи за електроннa автентикацияКвалифициран Ел. Подпис КЕП; Мобилен КЕП B-Trust; Мобилен КЕП Евротръст; Мобилен КЕП Инфонотари SignZone; ПИК на НАП; ПИК на НОИ.
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 70.00 лв. / 35.79 €Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път