Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Сектор Център за административно обслужване, деловодство и архив
Адрес: обл. Плевен, общ. Плевен, гр. Плевен, пр."Възраждане" № 4, п.к. 5800
Код за междуселищно избиране: 064
Телефон за връзка: 881200, 822413, 822415
Адрес на електронна поща: cao@pleven.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Всеки делничен ден
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Необходими документи за предоставяне на услугата1. Заявлени по обрацец.
2. Документ за собственост или право на строеж;
3. Удостоверение за наследници (когато документът за собственост е на името на наследодател на заявителя)-добавя се служебно;
4. Актуална скица на обект или СОС от СГКК;
5. Виза за проектиране в случаите на чл. 140 ал.3 от ЗУТ;
6. Нотариално заверена декларация за липса на СМР;
7.Уведомление за инвестиционно предложение за промяна на предназначението (неразделна част от заявлението);
8. Решение на ОВОС или решение за преценяване на необходимостта от ОВОС( при необходимост);
9.Нотариално заверени съгласия, решения на общо събрание на ЕС;
10.Съгласуване по реда на чл.39, ал.3 със съответния министър;
11. Документ за въвеждане в експлоатация на строежа (удостоверение за търпимост);
12. Копие от пълномощно (при заявление на пълномощник) заверено „Вярно с оригинала“;
13. Други (положителни становища от съответните компетентни органи, относно запазване на изискванията, определени с нормативен акт за новото предназначение);
14. Вносна бележка или платежно нареждане на внесена такса (освобождават се от такси за технически услуги, държавните и общински органи, организациите на бюджета издръжка и Българският червен кръст).
Начини на заявяване на услугатаЗАЯВЛЕНИЕТО ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:
· Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
· Чрез лицензиран пощенски оператор.
· Чрез единен портал за електронни административни услуги на Министерство на електронното управление, с КЕП, на адрес: https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi%20na%20uslugi/obshtinski%20administratsii/unificirani%20uslugi/3179?cP=1&q=3179 .
Начини на получаванеВИЕ МОЖЕ ДА ЗАЯВИТЕ ЖЕЛАНИЕТО СИ ИЗДАДЕНИЯТ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРАТИВЕН АКТ ДА ПОЛУЧИТЕ:
· Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
· По електронен път на точно упомената електронна поща.
· Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт може да Ви бъде изпратен:
o Като вътрешна препоръчана пощенска пратка.
o Като вътрешна куриерска пратка.
o Като международна препоръчана пощенска пратка.
Заплащане на услугатаЗа услугата се заплаща такса, съгласно Наредба № 17 на Общински съвет Плевен за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на Община Плевен - 0.10 лв./кв.м. – РЗП, но не по-малко от 50лв.
НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ:
· На гише „Каса“ в Центъра за административно обслужване.
· Чрез ПОС терминал в Центъра за административно обслужване.
· Чрез единен портал за електронни административни услуги на Министерство на електронното управление, с КЕП, на адрес: https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi%20na%20uslugi/obshtinski%20administratsii/unificirani%20uslugi/3179?cP=1&q=3179 .
· По банкова сметка:
Банкови детайли:
Банка: БАКБ АД - офис Плевен
IBAN: BG85BGUS91608404113900
BIC: BGUSBGSF - Банков код: BGUS9160
Код за вид плащане - такси за административни услуги - 448001
Технологична карта
Ниво на осигуреностСредство за електронна идентификация средство за идентификация ПИК на НАП, ПИК на НОИ, УКД на НЗОК, за което е въведена допълнителна еднократна парола (втори фактор) за автентикация
За услугата се заплаща таксаЗа услугата се заплаща такса, съгласно Наредба 17 за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на Община Плевен - 0.10 лв./кв.м. – РЗП, но не по-малко от 50лв.
Банкови детайли:
Банка: БАКБ АД - офис Плевен
IBAN: BG85BGUS91608404113900
BIC: BGUSBGSF - Банков код: BGUS9160
Код за вид плащане - такси за административни услуги - 448001
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път
По банков път