Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2114 Издаване на заповед за учредяване право на преминаване през чужди поземлени имоти

      Издаване на заповед за учредяване право на преминаване през чужди поземлени имоти
  • На основание на:
    • Закон за устройство на територията - чл. 192, ал. 2
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Кмет на община
  • Срок за предоставяне:
    • 30 дни
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Кмет на община
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Кмет на община
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • ЗАЯВЛЕНИЕ ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:

      • Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване;
      • Устно в Центъра за административно обслужване;
      • Чрез лицензиран пощенски оператор;
      • Чрез единен портал за електронни административни услуги на ДАЕУ чрез КЕП или ПИК на НОИ на адрес:https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi%20na%20uslugi/obshtinski%20administratsii/unificirani%20uslugi/2082?mId=351&cP=1&q=2114

       НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ:

      • Заявление по образец;
      • Документ за самоличност (лична карта) и/или нотариално заверено пълномощно, когато декларацията се подава от лице, различно от данъчно задълженото. /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението/;
      • Документ за собственост;
      • Удостоверение за наследници ( когато документът за собственост е на името на наследодател на заявителя);
      • Проект за преминаване, изготвен от инженер – геодезист – 2екземплярa;
      • Платена такса за административната услуга.
  • Ограничения и условности:
    • ВИЕ МОЖЕ ДА ЗАЯВИТЕ ЖЕЛАНИЕТО СИ ИЗДАДЕНИЯТ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРТИВЕН АКТ ДА ПОЛУЧИТЕ:

      • Лично или  чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване;
      • По електронен път на точно упомената електронна поща;
      • Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.

      Индивидуалният административен акт може да Ви бъде изпратен:

      • Като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
      • Като вътрешна куриерска пратка;
      • Като международна препоръчана пощенска пратка.

       Идентифицирането на заявителя на електронна услуга става чрез КЕП или ПИК на НОИ.

      АКО В ПОСОЧЕНИЯ СРОК НЕ ПОЛУЧИТЕ РЕЗУЛТАТ ОТ ЗАЯВЕНАТА АДМИНИСТРАТИВНА УСЛУГА, ВИЕ ЩЕ МОЖЕТЕ ДА ПОДАДЕТЕ СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНАТА.

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Развитие, устройство на територията и общинска собственост"
Адрес: обл. Ловеч, общ. Луковит, гр. Луковит, ул. Възраждане 73, п.к. 5770
Код за междуселищно избиране: 0697
Телефон за връзка: (0697)52464
Адрес на електронна поща: administration@lukovit.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, обедна почивка от 12:00: до 13:00
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Дирекция " Административно-правно, информационно обслужване и финансово счетоводна дейност""
Адрес: обл. Ловеч, общ. Луковит, гр. Луковит, ул."Възраждане"№73, п.к. 5770
Код за междуселищно избиране: 0697
Телефон за връзка: (0697)5 24 64
Факс: 069752014
Адрес на електронна поща: administration@lukovit.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, обедна почивка от 12:00: до 13:00 / Центъра за административно обслужване работи без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инструкции Образци Заплащане