Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Административно-правно обслужване"
Адрес: обл. Варна, общ. Аврен, с. Аврен, ул."Йордан Ноев" № 50, п.к. 9135
Код за междуселищно избиране: 05106
Телефон за връзка: 2726
Факс: 052 608 858
Адрес на електронна поща: grao@avren.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Непрекъсваем процес
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, документи, процедуриНеобходими документи за предоставяне на услугата:
Постъпили по официален път писма/ Искане в свободен текст;
Нотариално заверено пълномощно, ако лицето се представлява от пълномощник;
Платена такса за административната услуга.
Начини на заявяване на услугата:
Лично или чрез упълномощено лице, с нотариално заверено пълномощно, с подаване на писмено заявление по образец, устно заявяване, след съставяне на протпокол от длъжностното лице.
Услугата може да бъде заявена и по електронен път
При електронно заявяване, заявления-декларациите и уведомленията следва да са подписани с квалифициран електронен подпис от заявителя. За заявител се смята лицето, от името на което е извършено електронното изявление-декларация.
Процедура по предоставяне на услугата:
Прием на заявлението с приложените документи;
Завеждане в деловодната система и изпращане на преписката към главните специалисти ЕСГРАОН или Гражданско състояние
Проверка в регистъра за населението, в семейните регистри и в личните регистрационни картони (ЛРК) и изготвяне на отговор;
Изготвяне на удостоверението;
Получаване на решението по избран от заявителя начин, уточнен при подаване на заявлението - лично от Информационния център; чрез портала за електронни услуги, ССЕВ или чрез лицензиран пощенски оператор.