Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2041 Издаване на разрешение за строеж в поземлени имоти в горски територии без промяна на предназначението

      Издаване на разрешение за строеж в поземлени имоти в горски територии без промяна на предназначението
  • На основание на:
    • Закон за устройство на територията - чл. 59, ал. 2, във връзка с; чл. 8, т. 3; чл. 12, ал. 3
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Главен архитект
  • Срок за предоставяне:
    • 7 дни
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • 3 години
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Кмет на община
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • РДНСК
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • По реда и в сроковете, предвидени в разпоредбите на Административнопроцесуалния кодекс.

      Срок на издаване:

      • обикновена услуга - до 7 работни дни

      Заявление по образец с необходимите документи може да подадете:

      Необходими документи:

      • Заявление по образец;
      • Документ за собственост;
      • Оригинална виза;
      • Влязъл в сила одробен устройствен план /ПУП/ – план за застрояване /ПЗ/;
      • Одобрен инвестиционен проект.
  • Ограничения и условности:
    • Вие може да заявите желанието си издаденият индивидуален административен акт да получите: 

      • лично или  чрез упълномощено лице в Център за административно обслужване.
      • чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че  пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски  пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.

      Индивидуалният административен акт може да Ви бъде изпратен:

      • Като вътрешна препоръчана пощенска пратка.
      • Като вътрешна куриерска пратка.
      • Като международна препоръчана пощенска пратка.
      • По електронен път на електронен адрес:………………………………………………………………….

      Идентифицирането на заявителя на електронна услуга става чрез КЕП или ПИК на НОИ.

      АКО В ПОСОЧЕНИЯ СРОК НЕ ПОЛУЧИТЕ РАЗРЕШЕНИЕТО ЗА СТРОЕЖ, ВИЕ МОЖЕТЕ ДА ПОДАДЕТЕ СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНАТА.

       

       

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Развитие, устройство на територията и общинска собственост"
Адрес: обл. Ловеч, общ. Луковит, гр. Луковит, ул. Възраждане 73, п.к. 5770
Код за междуселищно избиране: 0697
Телефон за връзка: (0697)52464
Адрес на електронна поща: administration@lukovit.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, обедна почивка от 12:00: до 13:00
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Дирекция " Административно-правно, информационно обслужване и финансово счетоводна дейност""
Адрес: обл. Ловеч, общ. Луковит, гр. Луковит, ул."Възраждане"№73, п.к. 5770
Код за междуселищно избиране: 0697
Телефон за връзка: (0697)5 24 64
Факс: 069752014
Адрес на електронна поща: administration@lukovit.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, обедна почивка от 12:00: до 13:00 / Центъра за административно обслужване работи без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане