Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Развитие, устройство на територията и общинска собственост"
Адрес: обл. Ловеч, общ. Луковит, гр. Луковит, ул. Възраждане 73, п.к. 5770
Код за междуселищно избиране: 0697
Телефон за връзка: (0697)52464
Адрес на електронна поща: administration@lukovit.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, обедна почивка от 12:00: до 13:00
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Дирекция " Административно-правно, информационно обслужване и финансово счетоводна дейност""
Адрес: обл. Ловеч, общ. Луковит, гр. Луковит, ул."Възраждане"№73, п.к. 5770
Код за междуселищно избиране: 0697
Телефон за връзка: (0697)5 24 64
Факс: 069752014
Адрес на електронна поща: administration@lukovit.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, обедна почивка от 12:00: до 13:00 /
Центъра за административно обслужване работи без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
2024 Одобряване на проект-заснемане на извършен разрешен строеж, когато одобрените инвестиционни проекти са изгубениОписание/Процедура по предоставяне на административната услуга:
Одобряване на проект-заснемане на извършен разрешен строеж, когато одобрените инвестиционни проекти са изгубени.
Срок на действие на индивидуалния административен акт: безсрочен
Срок за предоставяне на административната услуга: С оценка за съответствие -14 дни, без оценка за съответствие – 1 месец.
Необходими документи: Заявление по образец;
- Документ за собственост;
- Удостоверение за наследници (при необходимост);
- Оригинална виза за проектиране в случаите по чл.140, ал. 3 от ЗУТ;
- Две копия от инвестиционния проект в обхват и съдържание, определени с наредбата по чл. 139, ал. 5 от ЗУТ на хартиен и електронен носител;
- Положително становище от органите на пожарна безопасност за строежите от първа, втора и трета категория;
- Доказателства за строежа (Разрешение за строеж, Протокол за линия и ниво).
Възможни начини за заявяване:
- Със заявление на гише в център за административно обслужване
- По електронен път чрез системата за сигурно електронно връчване
Вие може да заявите желанието си издаденият индивидуален административен акт да получите:
- лично или чрез упълномощено лице в Център за административно обслужване.
- чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт може да Ви бъде изпратен:
- като вътрешна препоръчана пощенска пратка.
- като вътрешна куриерска пратка.
- като международна препоръчана пощенска пратка.
Ниво на осигуреност: високо
Средство на електронна идентификация: КЕП или ПИК на НОИ
Закон за устройство на територията - чл. 145, ал. 5
За услугата се заплаща таксаРазмерът на таксата е изчисляем и е регламентиран в Наредба на Общински съвет Луковит за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на Община Луковит.
Начин на плащане:
- на гише "Каса" в Център за административно обслужване (ЦАО)
- чрез ПОС терминал в Център за административно обслужване (ЦАО)
- по банкова сметка на община Луковит:
„Банка ДСК" АД
IBAN: BG58STSA93008450103800
BIC: STSABGSF
Код за вид плащане:
Технически услуги 44 80 01
- чрез системата за електронно плащане (е-плащане - https://pay.egov.bg/)
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път