Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2024 Одобряване на проект-заснемане на извършен разрешен строеж, когато одобрените инвестиционни проекти са изгубени

      Одобряване на проект-заснемане на извършен разрешен строеж, когато одобрените инвестиционни проекти са изгубени
  • На основание на:
    • Закон за устройство на територията - чл. 145, ал. 5
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Главен архитект
  • Срок за предоставяне:
    • 30 дни
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • безсрочен
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • РДНСК
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • АДМИНИСТРАТИВЕН СЪД
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • По реда и в сроковете, предвидени в чл.215 от ЗУТ.

      Срок за предоставяне:

      • обикновена услуга - до 30 дни

      Заявление по образец с необходимите документи може да подадете:

      Необходими документи:

      • Документ за собственост;
      • Виза за проектиране в случаите чл. 140, ал.3 от ЗУТм;
      • Ако имотът е земеделска земя/ в т.ч. със сменено предназначение/ - актуална скица от Общинска служба „ Земеделие и гори“, или скица от АГКК при наличие на одобрена кадастрална карта / валидност 6 месеца от издаването им/;
      • Скица от одобрена кадастрална карта/ ако имотът е в населеното място без план/;
      • Три копия от инвестиционния проект с обхват и съдържание, определени съгласно Наредба № 4 на МРРБ за обхвата и съдържанието на инвестиционни проекти – архитектура; конструктивна /конструктивно становище/ , геодезическа / трасировъчен план и вертикална планировка, ВиК, Ел., ОВК и др. Инсталационни, в това число и на отклонения от общите мрежи и съоръжения на техническата инфраструктура; ПБЗ;технологична;ПБ и др. в зависимост от спецификата на обекта;
      • Решение по оценка на въздействието върху околната среда, издадено по реда на Закона за опазване на околната среда/ в случаите, когато се изисква/;
      • Оценка на съответствието, изготвена от лице по чл. 142, ал.6 от ЗУТ или искане за разглеждане от общинския експертен съвет в случаите по чл. 143, ал.3 от ЗУТ – за обектите първа и втора категория задължително с комплексен доклад, а за обектите от по-ниска категория – по желание на възложителя, окомплектована с необходимите лицензи и удостоверения за правоспособност;
      • Положително становище на органите по пожарна безопасност за строежите от първа и втора категория;
      • Становище от регионална здравна инспекция или Министерство на здравеопазването за случаите, в които е необходимо;
      • Съгласувателно писмо от НИНКН за обекти – недвижима културна ценност;
      • Предварителни договори с експлоатационните дружества за присъединяване на техническата инфраструктура;
      • Квитанция за платена такса за одобряване на проекти.
  • Ограничения и условности:
    • ВИЕ МОЖЕ ДА ЗАЯВИТЕ ЖЕЛАНИЕТО СИ ИЗДАДЕНИЯТ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРАТИВЕН АКТ ДА ПОЛУЧИТЕ:

      • Лично или  чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
      • Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.

      Индивидуалният административен акт може да Ви бъде изпратен:

      • Като вътрешна препоръчана пощенска пратка.
      • Като вътрешна куриерска пратка.
      • Като международна препоръчана пощенска пратка.

      Идентифицирането на заявителя на електронна услуга става чрез КЕП или ПИК на НОИ

      АКО В ПОСОЧЕНИЯ СРОК НЕ ПОЛУЧИТЕ РЕЗУЛТАТ ОТ ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА АДМИНИСТРАТИВНАТА  УСЛУГА, ВИЕ ЩЕ МОЖЕТЕ ДА ПОДАДЕТЕ СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНАТА

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Развитие, устройство на територията и общинска собственост"
Адрес: обл. Ловеч, общ. Луковит, гр. Луковит, ул. Възраждане 73, п.к. 5770
Код за междуселищно избиране: 0697
Телефон за връзка: (0697)52464
Адрес на електронна поща: administration@lukovit.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, обедна почивка от 12:00: до 13:00
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Дирекция " Административно-правно, информационно обслужване и финансово счетоводна дейност""
Адрес: обл. Ловеч, общ. Луковит, гр. Луковит, ул."Възраждане"№73, п.к. 5770
Код за междуселищно избиране: 0697
Телефон за връзка: (0697)5 24 64
Факс: 069752014
Адрес на електронна поща: administration@lukovit.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, обедна почивка от 12:00: до 13:00 / Центъра за административно обслужване работи без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане