Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция " Административно-правно, информационно обслужване и финансово счетоводна дейност""
Адрес: обл. Ловеч, общ. Луковит, гр. Луковит, ул."Възраждане"№73, п.к. 5770
Код за междуселищно избиране: 0697
Телефон за връзка: (0697)5 24 64
Факс: 069752014
Адрес на електронна поща: administration@lukovit.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, обедна почивка от 12:00: до 13:00 /
Центъра за административно обслужване работи без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
ЗаявлениеЗаявление по образец
Копие от документ за собственост;
Удостоверение за наследници (когато документът за собственост е на името на наследодател на заявителя) - по служебен път;
Пълномощно (когато заявлението се подава от пълномощник);
Оценка за съответствието, изготвена от съответното лице по чл.142, ал.6 от ЗУТ;
Становища от специализирани контролни органи (РЗИ, БД, ПБЗН, АПИ) - при необходимост
Становище от РИОСВ (при необходимост);
Предварителни договори с експлоатационните дружества за присъединяване към мрежите на техническата инфраструктура;
Два броя инвестиционни проекти.
В случай, че не подавате заявлението лично, ще Ви е необходимо и нотариално заверено пълномощно или друг документ (пример: съдебно разпореждане).
Ниво на осигуреност
Високо
Средство на електронна идентификация
КЕП или ПИК на НОИ
За услугата се заплаща таксаНИЕ ЩЕ ВИ ПРЕДОСТАВИМ УДОСТОВЕРЕНИЕТО В СРОК:
30 дни
НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ:
На гише „Каса“ в Центъра за административно обслужване.
По банкова сметка:
IBAN: BG 58 STSA 9300 8450 1038 00,
BIC : STSA BG SF
Банка: БДСК ЕАД
Кодът за вида плащане е: 448001
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта