Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Местни данъци и такси"
Адрес: обл. Пловдив, общ. Асеновград, гр. Асеновград, площад "Николай Хайтов" №9, п.к. 4230
Код за междуселищно избиране: 0331
Телефон за връзка: (0331)20279, (0331)20278, (0331)20349, (0331)20235
Адрес на електронна поща: p.kovacheva@asenovgrad.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, административното обслужване в Информационен център е без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Заявяване на услугатаЗаявителят подава искане за издаване на удостоверение:
Лично в Информационния център (ИЦ) на Община Асеновград, пл. "акад. Николай Хайтов" 9, ет.2;
Чрез упълномощен представител в Информационния център (ИЦ) на Община Асеновград, пл. "акад. Николай Хайтов" 9, ет. 2;
Чрез Среда за електронен обмен на съобщения (СЕОС) – по електронен път;
На е-mail: obshtina@asenovgrad.bg и fo@assenovgrad.com
Чрез пощенски оператор;
Устно в ЦАО при съставяне на Протокол за устно заявена административна услуга.
Начини на получаване на резултата от услугата:
1. Лично от Информационния център (ИЦ)
Информационен център (ИЦ) - Община Асеновград, пл. "Акад. Николай Хайтов" № 9
Работно време: 08:00-17:00 ч. (без прекъсване)
2. Чрез упълномощено лице от Информационния център (ИЦ)
3. Чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга
4. По електронен път на посочена от заявителя електронна поща
5. По електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване
Данъчно-осигурителен процесуален кодекс
Закон за местните данъци и такси