ИНФОРМАЦИЯ ЗА ЦЕНТЪР ЗА АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ (ЦАО)
Адрес: община Банско, гр. Банско 2700, пл.„Никола Вапцаров”№ 1, в сградата на Община Банско.
Работно време: от 07:30 до 18:00 часа без прекъсване oт понеделник до петък
Електронен адрес за комуникация с потребителите: delovodstvo@bansko.bg
Телефони за комуникация с потребителите:
Служители от ЦАО
0749/88648
0749/88619
Специалист ГРАО
0749/88631
Специалисти от отдел „Приходи“
0749/88639;
0749/88640
Касиери от отдел „Приходи“
0749/88638
*Посочените телефони са стационарни, входящите обаждания се отчитат според Тарифата на абоната.
СРОКЪТ И ПРОЦЕДУРАТА ПО ПРЕДОСТАВЯНЕ НА АДМИНИСТРАТИВНАТА УСЛУГА, ИЗИСКВАНИЯ И НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ:
При заявяване в ЦАО таксата е
За обикновена услуга – 14 дни – 120 лв.
При електронно заявяване таксата е 108 лв.
Изисквани документи:
1. Документи за собственост (нотариален акт, договор за покупко-продажба, ОПС и др.)
2. Удостоверение за наследници (при необходимост) – по служебен път;
3. Нотариално заверено пълномощно при представителство на собственика от друго лице;
4. Актуална скица – оригинал, издадена от СГКК-гр.Благоевград(по служебен път);
5. Комбинирана скица от съвместени кадастралната карта и подробен устройствен план
6. Задание за проектиране съгл. чл.125 от ЗУТ
7. Мотивирано предложение
8. Декларация за съгласие от съсед (при сключено застрояване)
9. Съгласувателно становище от проектанта на основния подробен устройствен план.
ОБРАЗЦИ НА ФОРМУЛЯРИ:
Образци и формуляри можете да намерите на:www.bansko.bg
НАЧИН НА ЗАЯВЯВАНЕ НА УСЛУГАТА:
Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
Устно в Центъра за административно обслужване.
Чрез лицензиран пощенски оператор.
ИНФОРМАЦИЯ ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА УСЛУГАТА ПО ЕЛЕКТРОНЕН ПЪТ:
Ниво на предоставяне на услугата: Едностранна комуникация - информация съгласно дефиницията за Ниво 1 и осигурен публичен онлайн достъп до шаблони на електронни формуляри;
Интернет адрес, на който се намира формулярът за нейното заявяване: www.bansko.bg;
НАЧИН ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ РЕЗУЛТАТА ОТ УСЛУГАТА:
По Ваш избор:
Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и е съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели;
По електронен път на точно упомената електронна поща.
Документът/Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:
като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
като вътрешна куриерска пратка;
като международна препоръчана пощенска пратка;