Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2033 Възстановяване или промяна на име

      Възстановяване или промяна на име
  • На основание на:
    • Закон за гражданската регистрация - чл. 19а
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Кмет на община
  • Срок за предоставяне:
    • 7 дни
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • До промяна в обстоятелствата.
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Кмет на община
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Кмет на община
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • ЗАЯВЛЕНИЕТО ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:

      •          Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.

      •          Устно в Центъра за административно обслужване.

      •          Чрез единен портал за електронни административни услуги на Държавна агенция „Електронно управление“, с ПИК на НОИ или КЕП, на следния адрес: https://egov.bg/wps/portal/egov/services/civil-status/corrections-and-endorsements/d38454f0-2208-4a5f-af51-f537089fba16 

       

      Заявление по образец, след нотариална заверка и:

      Документ за самоличност (лична карта).
       

      С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА СЕ СНАБДИТЕ КАКТО СЛЕДВА:

      ·      От звеното „Български документи за самоличност“ (БДС) при ОДМВР/СДВР или РУ към тях по постоянен адрес.

  • Ограничения и условности:
    • НИЕ ЩЕ НАПРАВИМ ПОПРАВКАТА В СРОК:

      7 дни.

      ВИЕ МОЖЕ ДА ЗАЯВИТЕ ЖЕЛАНИЕТО СИ ИЗДАДЕНИЯТ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРАТИВЕН АКТ ДА ПОЛУЧИТЕ:

      ·      Лично или  чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.

      ·      Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.

      Индивидуалният административен акт може да Ви бъде изпратен:

      o  Като вътрешна препоръчана пощенска пратка.

      o  Като вътрешна куриерска пратка.

      o  Като международна препоръчана пощенска пратка.

       

       АКО В ПОСОЧЕНИЯ СРОК НЕ БЪДЕ НАПРАВЕНА ПОПРАВКАТА, ВИЕ МОЖЕТЕ ДА ПОДАДЕТЕ СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНАТА.

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно и информационно обслужване"
Адрес: обл. Враца, общ. Бяла Слатина, гр. Бяла Слатина,
Код за междуселищно избиране: 0915
Телефон за връзка: (0915)882122
Факс: (0915)82914
Адрес на електронна поща: bslatina@oabsl.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:30, пълно работно време
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане