Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
							Център за административно обслужване
Адрес: обл. Велико Търново, общ. Сухиндол, гр. Сухиндол, гр. Сухиндол, ул. Росица 115, п.к. 5240
Код за междуселищно избиране: 06136
Телефон за връзка: (06136)2912, 0700 13162
Адрес на електронна поща: kmet@suhindol.egov.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от  08:30 до  17:30, Всеки работен ден, без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
 
						
						Необходими документи
- Заявление по образец;
- Документ за собственост или отстъпено право на строеж;
- Скица с виза за проектиране;
- Констативен акт за наличие на дървесна растителност в имота;
- Одобрен технически или работен инвестиционен проект;
- Комплексен доклад за съответствие;
- Договор в нотариална форма със собствениците (при необходимост);
- Договори с експлоатационните дружества;
- Решение или оценка на въздействието върху околната среда (ОВОС) от Регионална инспекция по околната среда и водите (РИОСВ);
- Становище на РИОСВ и при необходимост от РЗИ;
- Документ за платена такса.
В случай, че не подавате заявлението лично, ще Ви е необходимо и нотариално заверено пълномощно.
Лично от Центъра за административно обслужване;
Чрез лицензиран пощенски оператор - като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
Чрез лицензиран пощенски оператор - като международна препоръчана пощенска пратка;
По електронен път чрез Системата за сигурно електронно връчване.
Изтегля се заявлението от връзката в секция "Образци на документи";
Електронната форма се съхранява на Вашия компютър;
Отваря се формата с Adobe Reader и се попълват полетата;
Документът се подписва с Вашия Квалифициран електронен подпис (КЕП);
Попълнената, подписана и съхранена форма се изпраща чрез ССЕВ към Общинска администрация Сухиндол.
- На гише в Центъра за административно обслужване;
- По пощата чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, посочен от заявителя, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването на документа;
- В персоналния профил на заявителя в информационна система за сигурно електронно връчване ССЕВ;
- На електронен адрес, който позволява получаване на съобщение, съдържащо информация за съставения документ от информационна система за сигурно електронно връчване ССЕВ.
Ниво на осигуреност: високо
Средство за идентификация: КЕП
 
						
					    	
							За услугата се заплаща таксаТаксата се определя в зависимост от характеристиките, значимостта, сложността и рисковете при експлоатация строежа, т.е. според категоризацията му:
Първа категория – 120 лв. / 61.36 €. Размер на таксата при предоставяне на услугата по електронен път: 108 лв. / 55.22 €.
Втора категория – 100 лв. / 51.13 €. Размер на таксата при предоставяне на услугата по електронен път: 90 лв. / 46.02 €.
Трета категория – 80 лв. / 40.90 €. Размер на таксата при предоставяне на услугата по електронен път: 72 лв. / 36.81 €.
Четвърта категория – 70 лв. / 35.79 €. Размер на таксата при предоставяне на услугата по електронен път: 63 лв. / 32.21 €.
Пета категория – 50 лв. / 25.56 €. Размер на таксата при предоставяне на услугата по електронен път: 45 лв. / 23.01 €.
Шеста категория – 40 лв. / 20.45 €. Размер на таксата при предоставяне на услугата по електронен път: 36 лв. / 18.41 €.
Заповед за допълване на издаденото разрешение за строеж на основание чл. 154, ал. 5 от ЗУТ – 20 лв. / 10.23 €. Размер на таксата при предоставяне на услугата по електронен път: 18 лв. / 9.20 €.
Банкова сметка:
ЦКБ АД – В.Търново, офис Сухиндол
IBAN: BG65CECB97908459472900
BIC: CECBBGSF
Код:
44 80 01
На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път