Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Общинска собственост и екология"
Адрес: обл. Хасково, общ. Свиленград, гр. Свиленград, бул."България" №32, п.к. 6500
Код за междуселищно избиране: 0379
Телефон за връзка: 037974310, (0379)74311, 74312, 74313, (0379)74362, 74361
Адрес на електронна поща: center_gr@svilengrad.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:30, Работно време през седмицата от понеделник до петък.Обедна почивка от 12.00 до 13.00 часа.
ЦАО/Център за административно обслужване /от 08.00ч. до 17.30ч. без прекъсване.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Необходими документи:1. Заявление за издаване на разрешително
2. Актуална скица или карта за имотите, в които ще се извършва дейността, заверена от съответния компетентен орган.
3. Декларация за обстоятелствата по чл. 71, ал. 2 от Закона за опазване на околната среда.
4. Обосновка на заявеното водно количество, съгласно нормите за водопотребление, определена по реда на чл. 117а, ал. 2 от ЗВ или § 140 от ПРЗ към ЗИД на ЗВ (обн. ДВ, бр. 61/2010 г.).
5. Копие или само се посочва номерът на действащ (влязъл в сила или подлежащ на предварително изпълнение, както и незагубил правно действие) административен акт, издаден по реда на глава шеста от Закона за опазване на околната среда и/или по чл. 31 от Закона за биологичното разнообразие, за одобряване, съответно съгласуване на инвестиционното предложение, за чието осъществяване се иска разрешаване на водовземането и/или ползването на водния обект(в т.ч. писмо от компетентния орган по отношение приложимата процедура по реда на глава шеста от Закона за опазване на околната среда и/или по чл. 31 от Закона за биологичното разнообразие).
6. Заверен документ за платена такса за издаване на разрешителното.
Начин за получаване на резултата от услугата: - Лично или чрез упълномощено лице на гише в Център за административно обслужване;
- Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка и е съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт може да бъде изпратен:
- като вътрешна препоръчана пощенска пратка
- като вътрешна куриерска пратка
- като международна препоръчана пощенска пратка
- По електронен път на електронна поща;
- Чрез Системата за сигурно електронно връчване
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 250 лв.Банкова сметка:
IBAN: BG51DEMI92408400034740, код вид плащане:448007
BIC: DEMIBGSF
Банка: „ТЪРГОВСКА БАНКА Д” АД
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път