Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
							Център за административно обслужване
Адрес: обл. Велико Търново, общ. Сухиндол, гр. Сухиндол, гр. Сухиндол, ул. Росица 115, п.к. 5240
Код за междуселищно избиране: 06136
Телефон за връзка: (06136)2912, 0700 13162
Адрес на електронна поща: kmet@suhindol.egov.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от  08:30 до  17:30, Всеки работен ден, без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
 
						
						Необходими документиЗаявление - по образец;
Документ за собственост (отстъпено право на строеж);
Удостоверение за наследници – при необходимост;
Три копия от одобрен инвестиционния проект в обхват и съдържание съгласно Наредба № 4 за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти по специалности /описват се всички части на проекта/;
Оценка за съответствието, изготвена от лице по чл.142, ал. 6, т. 2 от ЗУТ/окомплектована с изискващите се лицензи, застраховки, удостоверения за правоспособност и др./, или протокол от ОЕСУТ в случаите по чл.142, ал. 6, т. 1 от ЗУТ;
Други документи, изискващи се по закон в зависимост от спецификата на обекта: Решение по въздействие върху околната среда, издадено по реда на ЗООС; Решение на Комисия по чл.17, ал.1, т.1 от ЗОЗЗ /за земеделски земи със сменено предназначение/; Становище за противопожарна осигуреност на обекта от РСПБЗН за обекти I и II категория; Разрешително от МОСВ-Басейнова дирекция; Становище от Министерство на здравеопазването; Становище от КАТ др.;
Договори с експлоатационните дружества за присъединяване към мрежите на техническата инфраструктура;
Документ за платена такса.
Лично от Центъра за административно обслужване;
Чрез лицензиран пощенски оператор - като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
Чрез лицензиран пощенски оператор - като международна препоръчана пощенска пратка;
По електронен път чрез Системата за сигурно електронно връчване.
Изтегля се заявлението от връзката в секция "Образци на документи";
Електронната форма се съхранява на Вашия компютър;
Отваря се формата с Adobe Reader и се попълват полетата;
Документът се подписва с Вашия Квалифициран електронен подпис (КЕП);
Попълнената, подписана и съхранена форма се изпраща чрез ССЕВ към Общинска администрация Сухиндол.
- На гише в Центъра за административно обслужване;
- По пощата чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, посочен от заявителя, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването на документа;
- В персоналния профил на заявителя в информационна система за сигурно електронно връчване ССЕВ;
- На електронен адрес, който позволява получаване на съобщение, съдържащо информация за съставения документ от информационна система за сигурно електронно връчване ССЕВ.
Ниво на осигуреност: високо
Средство за идентификация: КЕП
 
						
					    	
							За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 50.00 лв. / 25.56 €За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 50.00 лв. / 25.56 €
Размер на таксата при предоставяне на услугата по електронен път: 45.00 лв. / 23.01 €
Банкова сметка:
ЦКБ АД – В.Търново, офис Сухиндол
IBAN: BG65CECB97908459472900
BIC: CECBBGSF
Код:
44 80 01
На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път