Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Канцелария , управление на собствеността и човешки ресурси"
Адрес: обл. Кюстендил, общ. Кюстендил, гр. Кюстендил, ПЛ. ВЕЛБЪЖД 1, п.к. 2500
Код за междуселищно избиране: 078
Телефон за връзка: (078)551166/2036, (078)551166/2037
Адрес на електронна поща: delovodstvo@kyustendil.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, пълно работно време, без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
подаване на заявление по образецприлагане на необходимите документи към заявлението
Тарифа за таксите, които се събират по Закона за туризма, приета с ПМС 118 от 2021 г.
За услугата се заплаща такса• За разглеждане на документи за категоризиране на заведения за хранене и развлечения (самостоятелни или прилежащи към местата за настаняване):
до 20 места за сядане – 75 лв.
от 21 до 50 места за сядане – 125 лв.
от 51 до 100 места за сядане –250 лв.
от 101 до 150 места за сядане – 400 лв.
от 151 до 250 места за сядане – 600 лв.
от 251 до 300 места за сядане – 700 лв.
над 300 места за сядане – 1000 лв.
• За вписване в Националния туристически регистър на заведения за хранене и развлечения (самостоятелни или прилежащи към местата за настаняване) - при получаване на категорийната символика (удостоверение и табела):
до 20 места за сядане – 75 лв.
от 21 до 50 места за сядане – 125 лв.
от 51 до 100 места за сядане – 250 лв.
от 101 до 150 места за сядане – 400 лв.
от 151 до 250 места за сядане – 600 лв.
от 251 до 300 места за сядане – 700 лв.
над 300 места за сядане – 1000 лв.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път