Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно обслужване"
Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Средец, ул. "Славянска" № 8, п.к. 1052
Код за междуселищно избиране: 02
Телефон за връзка: (02)940 7001, (02) 940 7327, (02) 940 7331
Адрес на електронна поща: e-docs@mi.government.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Съгласно чл. 37, ал. 4 от Устройствения правилник на Министерството на икономиката и индустрията, работното време на административните звена, които осъществяват адинистративно обслужване на граждани е от 09.00 ч. до 17.30 ч. Работното време на Центъра за административно обслужване на гражданите e от 9,00 до 17,30 ч. в делнични дни без прекъсване. Телефоните за връзка с ЦАО са на цената на един градски разговор, съгласно тарифата на набиращия абонат.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
ЗаявяванеЗаявлението може да бъде подадено устно или писмено на хартия в Центъра за административно обслужване на ул. Славянска № 8.
Възможни начини за електронно заявяване на услугата
Искането за предоставяне на достъп до обществена информация може да бъде подадено по електронен път:
- на адреса на официалната електронна поща на министерството: e-docs@mi.government.bg или чрез Платформата за достъп до обществена информация: https://pitay.government.bg/PDoiExt/. В тези случаи не се изисква подпис съгласно изискванията на Регламент (ЕС) № 910/2014 на Европейския парламент и на Съвета от 23 юли 2014 г. относно електронната идентификация и удостоверителните услуги при електронни трансакции на вътрешния пазар и за отмяна на Директива 1999/93/ЕО (OB, L 257/73 от 28 август 2014 г.) и на Закона за електронния документ и електронните удостоверителни услуги.
- чрез Системата за сигурно електронно връчване: https://edelivery.egov.bg/. Преди да започнете електронно заявяване е необходимо да притежавате и инсталирате на вашия компютър Квалифицирано удостоверение за квалифициран електронен подпис (КУКЕП) или Квалифициран електронен подпис (КЕП).
Събиране на информацияКомпетентните дирекции събират информация по подаденото заявление
Предоставяне на заявената информацияЗаявената инфорамция се предоставя на заявителя по посочения от него начин.
Възможни начини за електронно получаване на резултата от услугата
- по електронен път на електронната поща на заявителя.
- чрез Платформата за достъп до обществена информация.
- като електронен документ в профила на заявителя в Системата за сигурно електронно връчване.
Закон за достъп до обществена информация
За услугата се заплаща таксаПри предоставяне на достъпът до обществена информация, заявителя предоставя платежно нареждане.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта