Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2054 Съгласуване и одобрявяне на инвестиционни проекти, по които се издава разрешение за строеж

      Инвестиционните проекти подлежат на съгласуване и одобряване и са основание за издаване на разрешение за строеж, ако е извършена предварителна оценка за съответствие с предвижданията на подробния устройствен план, с правилата и нормативите по устройство на територията, с изискванията към строежите съгласно нормативните актове за функционалност, транспортна достъпност, опазване на околната среда и здравната защита, както и за взаимната съгласуваност между отделните части на проекта. Върху всяка част от инвестиционните проекти се вписва номерът на разрешението за строеж, към което се одобряват.
      Процесът на одобряването може да завърши с или без издаване на разрешение за строеж. Инвеститорът посочва в заявлението кой от двата варианта да се изпълни.
  • На основание на:
    • Закон за устройство на територията - чл. 142; чл. 144; чл. 145, ал. 1; чл. 145, ал. 3
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Кмет на община
  • Срок за предоставяне:
    • 14 дни – при условията на чл.144, ал.3, т.1 от ЗУТ; 30 дни – при условията на чл.144, ал.3, т.2 от ЗУТ
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • В съответствие с чл.145, ал.4, одобреният проект губи правно действие ако за в едногодишен срок от неговото одобряване, възложителят не направи искане за издаване на разрешение за строеж; Одобреният инвестиционен проект който е неразделна част от издаденото разрешение за строеж, губи правно действие при условията на чл.153, ал.10 от ЗУТ; Безсрочен – одобрената проектна документация, която е неразделна част от издаденото разрешение за строеж, след реализирането на строителството на основание чл.155 от ЗУТ, се съхранява безсрочно в архива на общинска администрация.
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Кмет на община
  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Административно обслужване"
Адрес: обл. Пловдив, общ. Първомай, гр. Първомай, ул. Братя Миладинови № 50-юг, п.к. 4270
Код за междуселищно избиране: 0336
Телефон за връзка: (0336)62204 - стационарен, безплатен
Факс: (0336)62325
Адрес на електронна поща: delovodstvo@parvomai.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Използва се гъвкаво работно време на служителите от "Центъра за услуги на граждани". Звеното работи без прекъсване.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане