Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Сектор Център за административно обслужване, деловодство и архив
Адрес: обл. Плевен, общ. Плевен, гр. Плевен, пр."Възраждане" № 4, п.к. 5800
Код за междуселищно избиране: 064
Телефон за връзка: 881200, 822413, 822415
Адрес на електронна поща: cao@pleven.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Всеки делничен ден
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Необходими документи1. Заявление по образец;
2. Документ за собственост, освен ако същият е вписан в имотния регистър:
Документът за собственост е вписан под акт № ……., том…….., година …………. в службата по вписванията …………..……. (отбележете със знак T, когато документът е вписан, и попълнете данните за вписването);
3. Влязло в сила решение на общото събрание за приемане на проекта (за сгради на жилищностроителни кооперации);
4. Издадена виза за проектиране № …………………от ……………….. (в случаите по чл. 140, ал. 3 от ЗУТ);
5. Копие от инвестиционния проект в обхват и със съдържание, определени с Наредбата за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти по чл. 139, ал. 5 от ЗУТ, на хартиен и електронен носител, като форматът на записа на цифровите копия на инвестиционните проекти и на документите и данните към тях се определят съгласно посочената наредба – 2 бр.;
6. Влезли в сила административни актове, които в зависимост от вида и големината на строежа са необходимо условие за разрешаване на строителството по Закона за опазване на околната среда, Закона за биологичното разнообразие, Закона за културното наследство или по друг специален закон, и съответствие на инвестиционния проект с условията в тези актове;
7. Оценка за съответствие по чл. 142, ал. 6 от ЗУT;
8. Разрешително за изграждане на водовземно съоръжение за подземни води и/или разрешително за водовземане, и/или разрешително за заустване на отпадъчни води, издадени по реда и в случаите, предвидени в Закона за водите;
9. Документ с предоставени изходни данни и условия за присъединяване от експлоатационните дружества към мрежите на техническата инфраструктура в случаите, когато не е поискано издаване на виза за проектиране по чл. 140а от ЗУТ;
10. Положително становище на органите за пожарна безопасност и защита на населението за строежите от първа, втора и трета категория;
11. Съгласувателно становище по реда на Закона за културното наследство - за недвижими културни ценности и за строежи в техните граници и охранителните им зони;
12. Квитанция за платена такса.
Заявяване на услугатаЗАЯВЛЕНИЕТО ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:
· Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
· Чрез лицензиран пощенски оператор.
. На e-mail: cao@pleven.bg.
· Чрез единен портал за електронни административни услуги на Министерство на електронното управление, с КЕП, на адрес: https://egov.bg/wps/portal/egov/services/housing-and-community-services/condominium/b83e5c7d-b696-4b65-bc96-8d945a6dfda7
ЗаплащанеРазмерът на таксите е регламентиран в Наредба № 17 на Общински съвет Плевен за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на Община Плевен:
Съгласуване и одобрявяне на инвестиционни проекти - Приложение № 3; Раздел II Услуги по ТСУ, кадастър, регулация.
Издава разрешение за строеж - Приложение № 2; Раздел III Административно-технически услуги Устройство на територията.
Банкови детайли:
БАНКА: БАКБ АД – ОФИС ПЛЕВЕН
IBAN:BG85BGUS91608404113900
BIC: BGUSBGSF – БАНКОВ КОД BGUS9160
ТАКСИ ЗА ТЕХНИЧЕСКИ УСЛУГИ 44 80 01
Услугата може да бъде заплатена при заявяване по един от следните начини:
- На гише в административно звено за обслужване в брой;
- По банков път;
- На гише в административно звено за обслужване с банкова карта;
- По електронен път.
Начин на получаванеВИЕ МОЖЕ ДА ЗАЯВИТЕ ЖЕЛАНИЕТО СИ ИЗДАДЕНИЯТ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРАТИВЕН АКТ ДА ПОЛУЧИТЕ:
- лично от звеното за административно обслужване;
- чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга;
- по електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване.
Технологична картаПромяна на предназначението на сгради
Ниво на осигуреност Средство за електронна идентификациясредство за идентификация ПИК на НАП, ПИК на НОИ, УКД на НЗОК, за което е въведена допълнителна еднократна парола (втори фактор) за автентикация
За услугата се заплаща таксаРазмерът на таксите е регламентиран в Наредба № 17 на Общински съвет Плевен за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на Община Плевен:
Съгласуване и одобрявяне на инвестиционни проекти - Приложение № 3; Раздел II Услуги по ТСУ, кадастър, регулация.
Издаване разрешение за строеж - Приложение № 2; Раздел III Административно-технически услуги Устройство на територията.
Банкови детайли:
Банка: БАКБ АД - офис Плевен
IBAN: BG85BGUS91608404113900
BIC: BGUSBGSF - Банков код: BGUS9160
Код за вид плащане - такси за административни услуги - 448001
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път