Информация за предоставяне на услуга

 
  • Режим:
    • 2879 Промяна на предназначението на сгради

      В съществуваща жилищна сграда с режим на етажна собственост се допуска преустройство и промяна на предназначението на жилищно помещение или на самостоятелно жилище в кабинет за здравни нужди, за офис или за ателие за индивидуална творческа дейност, за магазин или за други обслужващи дейности при спазване на санитарно-хигиенните, противопожарните и другите технически изисквания и въз основа на изрично писмено нотариално заверено съгласие на всички собственици на жилища - непосредствени съседи на обектите.
  • Разрешение
    • Стопанска дейност:
      • Строителство
    • На основание на:
      • Закон за устройство на територията - чл. 38, ал. 3,4,5
    • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
      • Не
    • Орган, издаващ индивидуален административен акт:
      • Главен архитект
    • Срок за предоставяне:
      • 14 дни/1 месец
    • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
      • В случаи, че в едногодишен срок от одобряването на инвестиционните проекти възложителят не направи искане за получаване на разрешение за строеж, проектът губи правно действие.
    • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
      • РДНСК Плевен
    • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
      • Административен съд Плевен
    • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
      • По реда на чл. 215 от ЗУТ.

    • Ограничения и условности:
      • Ниво на осигуреност „значително“ – средство за идентификация ПИК на НАП, ПИК на НОИ, УКД на НЗОК, за което е въведена допълнителна еднократна парола (втори фактор) за автентикация.

    • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
    • Електронен адрес за предложения:
    • Публичен регистър:
    Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
    Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
    Сектор Център за административно обслужване, деловодство и архив
    Адрес: обл. Плевен, общ. Плевен, гр. Плевен, пр."Възраждане" № 4, п.к. 5800
    Код за междуселищно избиране: 064
    Телефон за връзка: 881200, 822413, 822415
    Адрес на електронна поща: cao@pleven.bg
    Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Всеки делничен ден
    В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
    Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане