Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Сектор "Местни данъци и такси"
Адрес: обл. Плевен, общ. Искър, гр. Искър,
Код за междуселищно избиране: 06516
Телефон за връзка: 2424
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:30 до 17:30, почивка от 11,30 ч до 12,30 ч
почивка от 12,30 ч до 13,30 ч
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инструкции Административната услуга се предоставя от:
Младши експерт „Местни приходи “;
За прием на документи и информация за услугата:
Служителите в Общински център за услуги и информация
Адрес: Община Искър, град Искър, ул. "Георги Димитров" №38
Тел.за връзка: (06516)2424
Адрес на електронна поща: iskar@iskarbg.bg
Работно време: от 08:30 до 17:00 часа без прекъсване.
Необходими документи за предоставяне на услугата:
Заявление по образец;
· Документ за самоличност и/или нотариално заверено пълномощно /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението/;
Платена такса за административната услуга.
Процедура по предоставяне на услугата:
Прием на заявлението с приложените документи в Общински център за услуги и информация;
Завеждане в деловодната система и изпращане на преписката към Младши експерт „Местни приходи “;
Проверка на базите данни в информационната система на МДТ по партидата на заявителя;
Изготвяне на копие;
Получаване на копието от Общински център за услуги и информация по избран от заявителя начин.
Информация за предоставяне на услугата:
Услугата се предоставя по електронен път на Ниво 2.
Образец на заявлението може да намерите на интернет адрес:
Заявителят е длъжен да предостави телефон, факс или адрес за електронна поща, ако разполага с такива.
Начини на заявяване на услугата:
Лично или чрез упълномощено лице, с нотариално заверено пълномощно, в Общински център за услуги и информация,с подаване на писмено заявление по образец;
· чрез лицензиран пощенски оператор;
· по факс: 06516/ 21 96;
Начини на получаване на издадения индивидуален административен акт:Лично или чрез упълномощено лице в Общински център за услуги и информация.
Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и е съм съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:
- като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
- като вътрешна куриерска пратка;
- като международна препоръчана пощенска пратка;
За услугата се заплаща фиксирана цена в зависимост от вида:За обикновена услуга 4 лв.
За експресна услуга 8 лв.
Начин на плащане:
На гише „Каса” в Общински център за услуги и информация;
По банкова сметка:
IBAN: BG87STSA93008418008500
BIC:STSABGSF
БАНКА ДСК ЕАД , гр Плевен, ул.,,Васил Левски’’ №152
Кодът за вида плащане е: 44 80 07
Срок на изпълнение:
3 дни – обикновена услуга;
1 ден – експресна услуга.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път