Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Гражданска регистрация, деловодство и управление на човешките ресурси"
Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Лозенец, бул. "Васил Левски" 2, п.к. 1142
Код за междуселищно избиране: 02
Телефон за връзка: 070020555
Факс: 8657068
Адрес на електронна поща: lozenets@sofia.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Приемно време: вторник и четвъртък от 10:00 до 12:00, в извънприемно време- само след уговорка със служител!
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
2037 Издаване на удостоверение за сключен граждански брак - дубликатЗакон за гражданската регистрация - чл. 88, ал. 1, т. 2, във връзка с; чл. 40, ал. 1
Закон за местните данъци и такси - чл. 110, ал. 1, т. 4
Кой може да заяви услугата:
Страните по акта за сключен граждански брак.
Всяко лице, което черпи права от акта за граждански брак или от издаването на удостоверението за сключен граждански брак, при наличието на предпоставките по представяне на официални документи по Граждански процесуален Кодекс, Наказателно-процесуален кодекс и Административно прецесуален кодекс.
Трето лице, което е изрично упълномощено от страните по акта за сключен граждански брак с нотариално заверено пълномощно или във връзка с Граждански процесуален Кодекс и Наказателно-процесуален кодекс след представяне на съответното съдебно удостоверение.
Друга община или държавен орган, когато това е свързано с административното обслужване на лицата, вписани в акта за сключен граждански брак.
За да ползвате услугата, трябва да подадете следните документи:
Искане за издаване на документ.
Документ за платена такса.
В зависимост от качеството, в което действате, може да са Ви необходими допълнително някои от следните документи:
Документ, удостоверяващ наличието на законното представителство.
Нотариално заверено изрично пълномощно.
Съдебно удостоверение.
Удостоверение от административен орган.
Удостоверение от съда или досъдебен орган.
Иницииращ документ/акт.
Необходимо е да инсталирате на вашия компютър Квалифицирано удостоверение за квалифициран електронен подпис (КУКЕП) или Квалифициран електронен подпис (КЕП).
За услугата се заплаща фиксирана такса в зависимост от вида:За обикновена услуга 5 лв.
За бърза услуга 7.5 лв.
За експресна услуга 10 лв.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път