Информация за предоставяне на услуга

 
  • Режим:
    • 2665 Съгласуване на избора на одитори от пенсионноосигурителните дружества

      Пенсионноосигурителните дружества избират одитори по чл. 187, ал. 1 КСО след предварително съгласуване на избора с Комисията за финансов надзор.
  • Съгласуване
    • Стопанска дейност:
      • Осигуряване
    • На основание на:
      • Кодекс за социално осигуряване (Загл. изм. - ДВ, бр. 67 от 2003 г.) - чл. 187а, ал. 1
    • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
      • Не
    • Орган, издаващ индивидуален административен акт:
      • Председател
    • Срок за предоставяне:
      • В 14 дневен срок от внасянето на искането за съгласуване на избора, а ако Комисията за финансов нодзор не е направила възражение, се приема, че предложението е съгласувано.
    • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
      • За съответната финансова година.
    • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
      • Административен съд - София област
    • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
      • Административен съд - София област
    • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
      • Решението може да бъде обжалвано по съдебен ред пред Административен съд – София област в 14 – дневен срок от съобщаването му.

    • Ограничения и условности:
      • Разпоредбата на чл. 187а, ал. 2 от КСО предвижда, че съгласуването на избора на одитори се извършва съобразно критерии, приети от Комисията за финансов надзор (КФН) съгласувано с Комисията за публичен надзор над регистрираните одитори.

        С решение по протокол № 27 от 07.04.2017 г. КФН прие Критерии за съгласуване на избора на одиторските дружества, които извършват одит на застраховател, презастраховател, застрахователен холдинг, финансов холдинг със смесена дейност, пенсионноосигурително дружество и на управляваните от него фондове със седалище в Република България , изменени и допълнени с решение по протокол № 81 от 02.11.2021 г.

         

         

    • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
    • Електронен адрес за предложения:
    • Публичен регистър:
    Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
    Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
    Дирекция "Деловодство и административно обслужване"
    Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Оборище, ул. "Будапеща" № 16, п.к. 1000
    Код за междуселищно избиране: 02
    Телефон за връзка: (02)94 04 999
    Факс: (02)9404606
    Адрес на електронна поща: delovodstvo@fsc.bg
    Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Работното време на администрацията е от 09.00 ч. до 17.30 ч.
    В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
    Изисквания, процедури, инструкции Нормативна уредба Заплащане