Информация за предоставяне на услуга

 
  • Режим:
    • 2567 Издаване на удостоверение за вписване в базата данни на нов обект за съхранение на зърно

      Обектите за съхранение на зърно с вместимост над 200 тона се декларират от техните собственици или ползватели – физически или юридически лица в 7-дневен срок от въвеждането им в експлоатация или придобиването на право на собственост или право на ползване за вписване в регистъра по тяхното местонахождение. Областна дирекция "Земеделие" издава удостоверение на вписания с пореден номер в базата данни на Министерството на земеделието и храните обект за съхранение на зърно .
  • Регистрация
    • Стопанска дейност:
      • Селско стопанство
    • На основание на:
      • Закон за прилагане на Общата организация на пазарите на земеделски продукти на Европейския съюз (Загл. изм. - ДВ, бр. 99 от 2013 г.) - чл. 58н, ал. 1
      • Наредба № 23 от 29.12.2015 г. за условията и реда за мониторинг на пазара на зърно - чл. 6, ал. 2
    • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
      • Не
    • Орган, издаващ индивидуален административен акт:
      • Директор
    • Срок за предоставяне:
      • 30 дни
    • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
      • безсрочен до промяна в обстоятелствата
    • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
      • Министър на земеделието и храните
    • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
      • Административен съд
    • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
      •  Административният акт се обжалва по реда на Административнопроцесуалния кодекс в 14-дневен срок от съобщаването му на заинтересованите лица, а мълчаливият отказ или мълчаливото съгласие може да се оспори в едномесечен срок от изтичането на срока, в който административният орган е бил длъжен да се произнесе.

    • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
    • Електронен адрес за предложения:
    Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
    Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
    Дирекция "Административно-правна, финансово-стопанска дейност и човешки ресурси"
    Адрес: обл. Габрово, общ. Габрово, гр. Габрово, Габрово, ул. Брянска № 30, ет.3, п.к. 5300
    Код за междуселищно избиране: 066
    Телефон за връзка: 066804274
    Адрес на електронна поща: odzg_gabrovo@mzh.government.bg
    Работно време: Гъвкаво работно време, от 09:00 до 17:30, РАБОТНО ВРЕМЕ на звеното за административно обслужване в Дирекция "Административно-правна, финансово-стопанска дейност и човешки ресурси" е от 8:00 до 18:30 часа без прекъсване.
    Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане