Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността"
Адрес: обл. Видин, общ. Видин, гр. Видин, ул."Дунавска" №6, п.к. 3700
Код за междуселищно избиране: 094
Телефон за връзка: (094)605720
Адрес на електронна поща: del_oa@vidin.government.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Център за административно обслужване:
Работно време от 09.00ч. до 17.30ч. без прекъсване;
Електронен адрес за комуникация с потребителите: del_oa@vidin.government.bg; Телефон за комуникация с потребителите: 094/ 605 720 - телефонът е стационарен, платен на цената на един градски разговор според тарифния план на съответния потребител.
Осигурен е достъп за хора с увреждания.
заявяване на услугатаИскания/ заявления/ жалби/ сигнали/ предложения до Областна администрация Видин се подават:
- По пощата на адрес: 3700 Видин, ул. Дунавска №6 чрез лицензиран пощенски оператор;
- „На ръка” в Центъра за административно обслужване в ОА Видин /партерен етаж/;
- Чрез Системата за сигурно електронно връчване - https://edelivery.egov.bg/ - изисква се КЕП и профил в Системата;
- На електронни пощи: del_oa@vidin.government.bg и ou_oa@vidin.government.bg ;
- Административни услуги могат да бъдат заявени и чрез Единния портал за достъп до електронни административни услуги: https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi%20na%20uslugi/vsichki%20administratsii/unificirani%20uslugi/2133?supplierId=21&rId=21&cP=2 изисква се КЕП, профил в Системата за сигурно електронно връчване, инсталиран Adobe Reader/.
- Административни услуги могат да бъдат заявени и устно, за което се попълва протокол от длъжностно лице, пред което е заявена услугата.
Инетрнет адрес, на който се намира формулярът за заявяване на услугата - https://vidin.government.bg/
Ниво на осигуреност – ниско;
Средство за идентификация - ПИК издаден от НОИ, ПИК издаван от НАП, УКД издаван от НЗОК, КЕП
Изпълнение на услугата
Полученото заявление се резолира от областен управител към директор на дирекция „Административен контрол, регионално развитие и държавна собственост“. Той го изпраща към отдел „Държавна собственост, устройство на територията, координация и административен контрол“ за изпълнение.
Заявлението се разглежда в нормативно регламентираните срокове. При необходимост преписката се доокомплектова. Сроковете текат след пълното окомплектоване на заявлението.
Информация за движението на преписката се предоставя от служителите в Центъра за административно обслужване.
Вид на услугата-първична
Начини на получаване на резултата от услугата:
· по пощата, на посочен от адресата адрес;
· на ръка в Център за административно обслужване;
· чрез лицензиран пощенски оператор за сметка на получателя;
· по електронен път, на посочен от заявителя електронен адрес;
· чрез Системата за сигурно електронно връчване;
Кодекс за социално осигуряване
Наредба за пенсиите и осигурителния стаж