Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно Обслужване, Бюджет и Финанси"
Адрес: обл. Стара Загора, общ. Мъглиж, гр. Мъглиж, гр. Мъглиж, Площад "3 март" 32, п.к. 6180
Код за междуселищно избиране: 04321
Телефон за връзка: (04321)21-02, 33-01
Факс: (04321)22-55
Адрес на електронна поща: aobf@maglizh.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, обедна почивка от 12,30 ч. до 13,00 ч.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Необходими документи1. Писмено искане в свободен текст до органа, съхраняващ съответния регистър. В искането задължително се посочват данни за изпълнителното производство.
Подаване на исканеДържавните учреждения, общините, организациите и гражданите са длъжни да оказват съдействие на съдебния изпълнител. Съдебният изпълнител има право на достъп до информация в съдебните и административните служби, може да прави справки и да получава сведения за длъжника, както и да иска копия и извлечения от документи.
Справките се издават въз основа на регистъра на населението, или по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис и Закона за електронното управление.
Процедурата по издаване на справки започва с подаване на писмено искане в свободен текст до органа, съхраняващ съответния регистър. В искането задължително се посочват данни за изпълнителното производство.
Издаване на справкаСлед разглеждане на искането органът, съхраняващ съответния регистър, издава поискания документ и изготвя писмен отговор.
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 6 лв.Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път