Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2390 Комплектоване и проверка на документи към искане за установяване на българско гражданство

      Комплектоване и проверка на документи към искане за установяване на българско гражданство
  • На основание на:
    • Наредба №1 на министъра на правосъдието и правната евроинтеграция от 19 февруари 1999 г. (обн., ДВ, бр. 19 от 2.03.1999 г.) за прилагане на глава пета от Закона за българското гражданство - чл. 15, ал. 3, във връзка с; чл. 15, ал. 1
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Кмет на община
  • Срок за предоставяне:
    • 7 дни,3 дни,24 часа
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Кмет на община
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Кмет на община
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • по реда на АПК

  • Ограничения и условности:
    • съгласно АПК

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно, информационно обслужване и финансови дейности"
Адрес: обл. Враца, общ. Мизия, гр. Мизия, ул. "Георги Димитров" № 25-27, п.к. 3330
Код за междуселищно избиране: 09161
Телефон за връзка: (09161)23-15
Факс: (09161)20-12
Адрес на електронна поща: obshtinamizia@gmail.com
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, 8:30 до 12:30ч и от 13:00 до 17:00ч Информационният център за Административно обслужване на населението работи без прекъсване за обедна почивка
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане