Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция " Административно-правно, информационно обслужване и финансово счетоводна дейност""
Адрес: обл. Ловеч, общ. Луковит, гр. Луковит, ул."Възраждане"№73, п.к. 5770
Код за междуселищно избиране: 0697
Телефон за връзка: (0697)5 24 64
Факс: 069752014
Адрес на електронна поща: administration@lukovit.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, обедна почивка от 12:00: до 13:00 /
Центъра за административно обслужване работи без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
2108 Издаване на удостоверение за правно ограничениеОписание/Процедура по предоставяне на административната услуга:
За удостоверяване наличието или липсата на правни ограничения се издава Удостоверение за правно ограничение. Когато в регистъра на населението има данни, че на лицето е наложено правно ограничение, длъжностното лице вписва в удостоверението текста „има” и вида на правното ограничение. Видът на правното ограничение може да бъде: „пълно запрещение”, „ограничено запрещение”, „лишен от родителски права” или „ограничени родителски права”. Когато в регистъра на населението няма данни за наложено правно ограничение на лицето, длъжностното лице вписва в удостоверението само текста „няма”.
Срок на действие на индивидуалния административен акт: 6 месеца
Възможни начини за заявяване:
- Със заявление на гише в център за административно обслужване
- По електронен път чрез системата за сигурно електронно връчване
Необходими документи: Искане по образец и:
- документ за самоличност /лична карта за справка/
Срок за предоставяне: 3 дни.
Размерът на таксата е регламентиран в Наредба на Общински съвет Луковит за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на Община Луковит.
Заплаща се фиксирана такса в зависимост от начина на предоставяне на резултат от електронната административна услуга, както следва:
- експресна услуга по електронен път - 9.00 лв./ 4.60 €
Резултатът от административната услуга може да бъде получен по един от следните начини:
- лично или чрез упълномощено лице в Център за административно обслужване.
- чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт може да бъде изпратен:
- като вътрешна препоръчана пощенска пратка.
- като вътрешна куриерска пратка.
- като международна препоръчана пощенска пратка.
- по електронен път на електронен адрес.
Процедура по предоставяне на административната услуга е съгласно приложената технологична карта.
Ниво на осигуреност: високо
Средство за електронна идентификация: КЕП или ПИК на НОИ
Закон за гражданската регистрация
Наредба №РД-02-20-6/24.04.2012 г. за издаване на удостоверения въз основа на регистъра на населението
За услугата се заплаща фиксирана такса в зависимост от вида:За обикновена услуга 5.00 лв. / 2.56 €
За бърза услуга 7.50 лв. / 3.83 €
За експресна услуга 10.00 лв. / 5.11 €
Заплаща се фиксирана такса в зависимост от начина на предоставяне на резултат от електронната административна услуга, както следва:
- експресна услуга по електронен път - 9.00 лв./4.60 €
Начин на плащане:
Административни услуги 44 80 07
- чрез системата за електронно плащане (е-плащане - https://pay.egov.bg/)
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път