Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Местни данъци и такси"
Адрес: обл. Благоевград, общ. Благоевград, гр. Благоевград, пл. "Георги Измирлиев" №1, п.к. 2700
Код за междуселищно избиране: 073
Телефон за връзка: (073)86 77 03, (073)86 77 09, (073)86 77 12, (073)073 86 77 16
Факс: (073)88 44 51
Адрес на електронна поща: delomdt@blagoevgrad.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:30, Служителите от дирекцията, работещи в ЦАО са с работно време от 08.00 ч. до 18.00 часа. Редът за ползване на почивките е определен, така че да се осигури непрекъсваем режим на работа в рамките на обявеното работно време.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Отдел "Гражданско състояние и регистрация"
Адрес: обл. Благоевград, общ. Благоевград, гр. Благоевград, пл. "Георги Измирлиев" №1, п.к. 2700
Код за междуселищно избиране: 073
Телефон за връзка: (073)88 44 28, (073)86 77 47, (073)86 77 03
Факс: (073)88 44 51
Адрес на електронна поща: gsr@blagoevgrad.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 18:00, Редът за ползване на почивките е определен, така че да се осигури непрекъсваем режим на работа в рамките на обявеното работно време.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Заявяване и изпълнение на услугата.Необходими документи:
Начини на заявяване на услугата:
- Лично или чрез упълномощено лице, с нотариално заверено пълномощно, в Центъра за услуги и информация на гражданите,с подаване на писмено заявление по образец;
- Устно, като се отразяват в протокол, който се подписва от заявителя и от длъжностното лице, което го е съставило;
чрез лицензиран пощенски оператор;
- по факс: 073/ 88 44 51;
Процедура по предоставяне на услугата:
- Прием на заявлението с приложените документи в Центъра за услуги и информация на гражданите;
- Проверка (преглед) на попълненото искане и приложените документи.
- Регистриране на искането и предоставяне на клиента на входящ номер;
- Завеждане в деловодната система и изпращане на преписката в Дирекция „Местни данъци и такси”;
- Проверка на базите данни;
- Издаване на удостоверението;
- Заверката на документа се извършва от отдел "Гражданско състояние и регистрация", за която се даплаща такса;
- Получаване на индивидуалния административен акт от Центъра за услуги и информация на гражданите по избран от заявителя начин:
- Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за услуги и информация на гражданите.
- Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и е съм съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
- Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:
♦като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
♦като вътрешна куриерска пратка;
♦като международна препоръчана пощенска пратка;
Закон за местните данъци и такси
Правилник за легализациите, заверките и преводите на документи и други книжа (Загл. изм. - ДВ, бр. 96 от 1982 г.)
За услугата се заплаща фиксирана такса в зависимост от вида:За обикновена услуга 5 лв.
За експресна услуга 10 лв.
Заверката на документа се извършва от отдел "Гражданско състояние и регистрация", за която се даплаща такса, както следва:
За обикновена услуга 10 лв. - срок за изпълнение 7 дни;
За бърза услуга 15 лв. - срок за изпълнение 3 дни;
За експресна услуга 20 лв. - срок за изпълнение 1 дни;
Банкова сметка и код за вид плащане:
БАНКА: ОБЩИНСКА БАНКА АД - ФЦ БЛАГОЕВГРАД
BIC: SOMBBGSF
IBAN: BG 87 SOMB 9130 84 13725344
BIC: SOMBBGSF
Кодът за вида плащане е: 448007
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път