Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността"
Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Сердика, бул.Витоша №6, п.к. 1040
Код за междуселищно избиране: 02
Телефон за връзка: (02)930 1801
Факс: 02/988 3484
Адрес на електронна поща: sofoblast@government.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:30 до 17:30, Центърът за административно обслужване работи без прекъсване в рамките на указаното работно време.
ЗаявяванеЗаявления за предоставяне на услугата се подават всеки работен ден от 9.00 - 17.30 часа на гишето в звеното за административно обслужване, находящо се в сградата на Областна администрация на Софийска област, гр. София, бул. "Витоша" N6, партер. Заявявянето на услугата се извършва лично или от упълномощен представител.
Закон за ратифициране на Конвенцията за премахване на изискването за легализация на чуждестранни публични актове
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 5 лв.Таксата за предоставяне на административната услуга с номер 2972 - Издаване на удостоверение APOSTILLE на документи, които са издадени от кметовете и общинските администрации е в размер на 5.00 (пет) лева съгласно чл. 8 от ТАРИФА № 3 за таксите, които се събират за консулско обслужване в системата на Министерството на външните работи по Закона за държавните такси.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път