Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността"
Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Сердика, бул.Витоша №6, п.к. 1040
Код за междуселищно избиране: 02
Телефон за връзка: (02)930 1801
Факс: 02/988 3484
Адрес на електронна поща: sofoblast@government.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:30 до 17:30, Центърът за административно обслужване работи без прекъсване в рамките на указаното работно време.
1966 Издаване на заповед за разрешаване или отказ за изработването на проект за изменение на подробен устройствен план, който обхваща територии, попадащи в повече от една община или предвижда изграждане на обекти с регионално значение
Заявяване на административната услуга:
- Лично в Центъра за административно обслужване на гражданите - Областна администрация на Софийска област, гр. София, бул. "Витоша" 6, партер (ЦАО);
- Чрез упълномощен представител в ЦАО;
- Чрез пощенски оператор;
- Устно в ЦАО, за което се съставя протокол от длъжностно лице, пред което е заявена услугата - Инетрнет адрес, на който се намира формулярът за заявяване на услугата - http://www.sofoblast.egov.bg
- По електронна поща на адрес: sofoblast@government.bg;
- Чрез Системата за електронен обмен на съобщения (за държавни инстиуции и ведомства);
- Чрез Системата за сигурно електронно връчване - https://edelivery.egov.bg/ - изисква се КЕП и профил в Системата;
- Чрез Единния модел за заявяване, заплащане и предоставяне на електронни административни услуги - https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi+na+uslugi/oblastni+administratsii/unificirani+uslugi/1966
(изисква се КЕП, профил в Системата за сигурно електронно връчване, инсталиран Adobe Reader).
Ниво на осигуреност – ниско;
Средство за идентификация - ПИК издаден от НОИ, ПИК издаван от НАП, УКД издаван от НЗОК, КЕП;
Необходими документи:
1. Документи, удостоверяващи, че Заявителят е заинтересувано лице по смисъла на чл. 131 ЗУТ;
2. Документи, удостоверяващи основание по чл. 134, ал. 2 ЗУТ за исканото изменение;
3. Скица с предложение за изменението на действащия ПУП;
4. Два екземпляра от задание за проектиране на устройствен план, съгласно чл. 125 ЗУТ, съставено от възложителя. Заданието се придружава от необходимата информация за съществуващото положение и за действащите за съответната територия концепции и схеми за пространствено развитие и устройствени планове. При необходимост включва и опорен план с основни кадастрални и специализирани данни за територията;
5. Становище или решение на компетентния орган (Министерство на околната среда и водите или РИОСВ – София) за определяне на приложимите процедури по реда на глава шеста от Закона за опазване на околната среда и чл. 31 от Закона за биологичното разнообразие;
6. Становища на кметовете на засегнатите общини по чл. 135, ал. 4, т. 2 ЗУТ;
7. Предварително съгласие от заинтересуваните ведомства и общини;
8. За защитени територии за опазване на културното наследство заданието да е съгласувано с Министерството на културата при условията и по реда на Закона за културното наследство;
9. Нотариално заверено пълномощно, когато заявлението не се подава от възложителя.
Резултат от услугата
Административната услуга се издава от Областен управител
Начини на получаване на резултата от услугата:
- На ръка в ЦАО;
- По пощата, на посочен от адресата адрес;
- Чрез лицензиран пощенски оператор за сметка на получателя;
- По електронен път, на посочен от заявителя електронен адрес;
- Чрез Системата за сигурно електронно връчване;
- Чрез Система за електронен обмен на съобщения (за държавни институции и ведомства).
Закон за устройство на територията