Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2388 Отразяване на промени в обстоятелствата върху съставени актове за държавна собственост

      Промени в обстоятелствата върху съставени актове за държавна собственост се правят въз основа на искане на съответен орган/организация. В акта се отбелязват действията по управление или разпореждане с имота; вписват се и др. обстоятелства, свързани с имота - номер и датата на новосъставени актове или актове за поправка в случаите предвидени в Закона за държавната собственост и в Правилника за прилагане на Закона за държавната собственост. Отбелязват се действия по управление, и предоставяне на концесия на недвижими имоти.
  • На основание на:
    • Закон за държавната собственост - чл. 71, ал. 3; чл. 72, ал. 3; чл. 74, ал. 2
    • Правилник за прилагане на закона за държавната собственост - чл. 104, ал. 4; чл. 10, ал. 2, във връзка с; чл. 6, ал. 1; чл. 6, ал. 2; чл. 58, ал. 3, във връзка с; чл. 42, ал. 1; чл. 65, ал. 2, във връзка с; чл. 61, ал. 1; чл. 77, ал. 4, във връзка с; чл. 42, ал. 1; чл. 73, ал. 1; чл. 80, ал. 1; чл. 82, ал. 3, във връзка с; чл. 85, ал. 6, във връзка с; чл. 84, ал. 2
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Областен управител
  • Срок за предоставяне:
    • от 14 дни до 1 месец, съгласно чл.57, ал.1 и ал. 5 от АПК
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • До промяна на обстоятелствата
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Администрация на Министерски съвет
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • Когато не са налице основанията за отразяване на промени в съставения АДС, областният управител се произнася с мотивиран отказ за извършване на услугата. Отказът не подлежи на обжалване, тъй като същият представлява вътрешнослужебен акт. Защитата срещу отказа на областния управител заинтересованите лица могат да упражнят по общия исков ред.

  • Електронен адрес за предложения:
Административни звена
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността"
Адрес: обл. Перник, общ. Перник, гр. Перник,
Код за междуселищно избиране: 076
Телефон за връзка: (076)076 64 99 51, 076649914
Работно време: Гъвкаво работно време, от 09:00 до 17:30, В ОА – Перник работното време е с променливи граници, осем часа дневно, с период на задължително присъствие от 10,00 до 16,00 часа. Служителите сами определят началото на работното си време, което може да бъде в периода от 7,30 до 10,00 часа. Краят на работното време се определя от началото на работния ден след задължително отработване на осем часа дневно за работещите на пълно работно време. Звеното за административно обслужване е с работно време от 9:00 до 17:30ч. без прекъсване
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане