Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2071 Издаване на удостоверение за декларирани данни

      Общината издава удостоверение за декларираните от заявителя данни за недвижими имоти и превозни средства.
      За новопостроените или придобитите по друг начин имоти се уведомява общината по местонахождението на имота, за облагане на собственика, съответно носителя на ограниченото вещно право, с годишен данък върху недвижимите имоти. Превозните средства, регистрирани за движение по пътната мрежа в Република България, се регистрират в съответната община за определяне на дължимия от собственика данък.
  • На основание на:
    • Закон за местните данъци и такси - чл. 110, ал. 1, т. 12, във връзка с; чл. 14; чл. 54
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Срок за предоставяне:
    • обикновена - 5дни;
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • към датата на издаване на документа
  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Местни приходи, събиране и контрол"
Адрес: обл. Пазарджик, общ. Септември, гр. Септември, гр. Септември, ул. "Ал. Стамболийски" №37а, п.к. 4490
Код за междуселищно избиране: 03561
Телефон за връзка: (03561)7033
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:30, стандартно
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане