Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2138 Издаване на удостоверение за вписване в регистъра на населението

      Удостоверенията за вписване в регистъра на населението се издават въз основа на данните, съдържащи се в националната и/или локалната база данни "Население" като може да се ползват и данни от регистрите на актовете за гражданско състояние.
  • На основание на:
    • Закон за гражданската регистрация - чл. 24, ал. 1
    • Закон за електронното управление - чл. 2; чл. 3; чл. 4; чл. 40
    • Наредба № РД-02-20-6 от 24 април 2012 г. за издаване на удостоверения въз основа на регистъра на населението - чл. 3, ал. 3; чл. 19
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Кмет на община
  • Срок за предоставяне:
    • 7 дни, 2 дни, в рамките на деня
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • Удостоверението е валидно до промяна в данните, въз основа на които е издадено.
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Кмет на община
  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Административни звена
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно и информационно обслужване и ОМП"
Адрес: обл. Смолян, общ. Смолян, гр. Смолян, бул. България 12, п.к. 4700
Код за междуселищно избиране: 0301
Телефон за връзка: (0301)67633
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, 8-часов работен ден при 5-дневна работна седмица и гъвкаво работно време на Центъра за информация и услуги за граждани, от 08:00 до 18:00 ч. без прекъсване на плаващ график.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане