Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно, информационно и техническо обслужване"/Център за административно обслужване
Адрес: обл. Разград, общ. Разград, гр. Разград, бул."Бели Лом" №37А, п.к. 7200
Код за междуселищно избиране: 084
Телефон за връзка: (084)661 200 - на цената на един градски разговор
Адрес на електронна поща: obshtina@razgrad.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 18:00, Центърът за административно обслужване е с непрекъснато работно време
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Средства за идентификация и ниво на осигуреностНиво на осигуреност - високо;
средство за идентификация - КЕП;
Необходими документи
- Заявление - образец;
- Съдебното решение на Софийски градски съд за регистрация на вероизповеданието и неговото централно ръководство;
- Пълномощно на лицето, упълномощено от централното ръководство;
- Удостоверение от централното ръководство за лицата, които го представляват в съответната община, седалището и адреса на местното поделение;
- Протокол от събрание на местното поделение за избор на ръководство.
Предоставяне на услугата:Заявлението с приложимите документи се подава в деловодството и се насочва към компетентен експерт. При откриване на непълноти и/или неточности в подадените документи се отправя покана до заявителя за отстраняването им. Срокът по услугата спира да тече до връщане на отговор в указания срок. Когато преписката е пълна и представените документи са с точно и пълно съдържание, в едноседмичен срок се извършва заявеното вписване.
Отказ се постановява с мотивиран акт, който следва да отговаря на изискванията за форма и съдържание, посочени в чл. 75 от АПК и следва да бъде издаден в срока, определен за изпълнение на услугата.
Получаване на издадения индивидуален административен акт:
- Лично или чрез упълномощено лице;
- Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и е съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
- Индивидуалният административен акт да бъде изпратен като: вътрешна препоръчана пощенска пратка; вътрешна куриерска пратка; международна препоръчана пощенска пратка;
- По електронен път на електронна поща
* Възможността за получаване по електронен път зависи от естеството на документа, реквизитите и приложенията на същия.
Закон за вероизповеданията