Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2016 Издаване на удостоверение за наследници

      Издаване на удостоверение за наследници
  • На основание на:
    • Закон за гражданската регистрация - чл. 24, ал. 1; чл. 106, ал. 1, т. 1, във връзка с; чл. 5, т. 2
    • Закон за местните данъци и такси - чл. 110, ал. 1, т. 1
    • Наредба № РД-02-20-6 от 24.04.2012 г. за издаване на удостоверения въз основа на регистъра на населението (Издадена от министъра на регионалното развитие и благоустройството и министъра на правосъдието, обн., ДВ, бр. 37 от 15.05.2012 г.) - чл. 9; чл. 10; чл. 11; чл. 12
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Кмет на община
  • Срок за предоставяне:
    • 5 дни - обикновена 3 дни - бърза веднага - експресна
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • безсрочен
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Кмет на община
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Районен съд
  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Административни звена
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Информационно и материално-техническо обслужване"
Адрес: обл. Пловдив, общ. Асеновград, гр. Асеновград, пл. "акад.Н.Хайтов" 9, п.к. 4230
Код за междуселищно избиране: 0331
Телефон за връзка: деловодство - (0331) 20215; техническо деловодство - (0331) 20297; 20336
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане