Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността"
Адрес: обл. Плевен, общ. Плевен, гр. Плевен, пл. "Възраждане" 1, ет. 4, п.к. 5800
Код за междуселищно избиране: 064
Телефон за връзка: (064)880130, (064)880100
Факс: (064)801072
Адрес на електронна поща: pleven@oapleven.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Центърът за административно обслужване е с непркъснато работно време от 9:00ч. до 17:30ч. Телефоните за връзка са стационарни, платени в съответствие с тарифния план на клиента.
ИзискванияСрок: 1 месец - на основание чл. 141, ал. 8 от ЗУТ
Срок: 7 дни, в случаите по чл. 142, ал. 2 от ЗУТ
1.Писмено заявление – по образец
Ниво на осигуреност-високо
Средство за идентификация - КЕП
Закон за устройството на територията
За услугата се заплаща таксаЧл. 28. (Изм. - ДВ, бр. 114 от 2003 г.; изм. изцяло, бр. 95 от 2008 г., в сила от 04.11.2008 г.) (1) За съгласуване на идеен инвестиционен проект по реда на чл. 141, ал. 6 от закона се събира такса в размер 0,05 на сто от строителната стойност на обекта, но не по-малко от 250 и не повече от 1500 лв. (2) За оценка на съответствието на технически или работен инвестиционен проект по чл. 142, ал. 5 във връзка с чл. 142, ал. 6, т. 1 от закона се събира такса в размер 0,1 на сто от строителната стойност на обекта, но не по-малко от 500 и не повече от 3000 лв.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път