Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността"
Адрес: обл. Плевен, общ. Плевен, гр. Плевен, пл. "Възраждане" 1, ет. 4, п.к. 5800
Код за междуселищно избиране: 064
Телефон за връзка: (064)880130, (064)880100
Факс: (064)801072
Адрес на електронна поща: pleven@oapleven.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Центърът за административно обслужване е с непркъснато работно време от 9:00ч. до 17:30ч. Телефоните за връзка са стационарни, платени в съответствие с тарифния план на клиента.
Изискванията1. Писмено заявление от лицето, имащо право да строи, адресирано до областния управител - образец
2. Документ за собственост или право на строеж.
3. Одобрен технически или работен инвестиционен проект или одобрен идеен проект при условията на чл. 142, ал.2 от ЗУТ
4. Съгласуване с Националния институт за паметниците на културата при условията и по реда на чл.125,ал.5
4. Документ за платена такса по Тарифа 14 на МРРБ.
Забележка: При необходимост могат да бъдат изисквани и допълнителни документи.
Ниво на осигуреност-високо
Средство за идентификация - КЕП
Закон за устройството на територията
За услугата се заплаща таксаЧл. 29. (1) (Изм. - ДВ, бр. 114 от 2003 г.) За издаване на разрешение за строеж по реда на чл. 148, ал. 3 от закона се събира такса в размер 0,05 на сто от строителната стойност на обекта, но не по-малко от 250 лв. и не повече от 1500 лв. (2) (Доп. - ДВ, бр. 114 от 2003 г.) За издаване на разрешение за строеж по одобрен комплексен проект за инвестиционна инициатива по чл. 150 от закона се събира таксата по ал. 1, увеличена с 30 на сто.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път