Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността"
Адрес: обл. Плевен, общ. Плевен, гр. Плевен, пл. "Възраждане" 1, ет. 4, п.к. 5800
Код за междуселищно избиране: 064
Телефон за връзка: (064)880130, (064)880100
Факс: (064)801072
Адрес на електронна поща: pleven@oapleven.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Центърът за административно обслужване е с непркъснато работно време от 9:00ч. до 17:30ч. Телефоните за връзка са стационарни, платени в съответствие с тарифния план на клиента.
Подаване на Заявление в свободен текстНеобходими документи при подаване на заявлението :
1.Документ за собственост или други вещни права за поземления имот, до който ще се осъществява достъпа;
2.Документи, удостоверяващи необходимостта от учредяване на конкретно сервитутно право и доказващи изпълнението на условията по чл. 192, ал.3 и чл.193, ал.4 от ЗУТ;
3.Актуална скица-извадка от действащ ПУП, кадастрален план,кадастрална карта,карта на възстановената собственост с предложение за начина на преминаване;
4.Писмено съгласие от ведомството стопанисващо имота;
5.Разрешение от министъра на регионалното развитие и благоустройството в случаите по чл.192,ал.5 и чл.193,ал.6 от ЗУТ;
6.Влязва в сила оценвка на право на преминаване, изготвена по реда на чл. 210 от ЗУТ;
7.Документи, доказващи заплащане на определеното обезщетение;
8.Нотариално заверено пълномощно, ако документите се подават от упълномощено лице;
Ниво на осигуреност-високо
Средство за идентификация - КЕП
Закон за устройство на територията